راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه دارای ۱۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه :
راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف برجامعه
« مقدمه »
جامعه خود به خود معنی و مفهوم ندارد . اصولاً جامعه مفهومی انتزاعی و ساخته تفکرات و ذهنی بشری است که در اثر اجتماع و جمع شدن عده ای از افراد و اعضای خانواده در یک مجموعه و محله و اقلیم و مکان اطلاق می گردد و چون بشر از آغاز خلقت به صورت جمعی زندگی کرده و برای رفع نیازهای اولیه و برقراری نیازهای ارتباطی و نیز عاطفی و ترس از خطرات حیوانات درنده و رعد و برق و سیل و زلزله سعی در گردهم آیی و در کنار هم زیستن داشته اند . ( کاردان ، ۱۳۷۳)
هر امر اجتماعی و پدیده اجتماعی عبارت است ، هر موقعیت ، هر رابطه یا واقعیتی که به نحوی یکی از جنبه های حیات اجتماعی را توجیه کند.
( محسنی منوچهر ، ۱۳۶۶ ) “۱۶”
بنابراین اجتماعی بودن موجود انسان امری مسلم و علی حده ( علیحده ) است و رفع نیازهای انسانی بوسیله یکدیگر یک پدیده طبیعی و اجتناب ناپذیر است پس قلمرو انسان ها در گروه و روابط بین آنها در بستری از نیازهای طبیعی و اجتماعی و عاطفی و … در روی کره خاکی پراکنده و مستتر است .
راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول
(کلیات فایل)
مقدمه ۲
کلیات ۴
اهمیت مسئله ۷
اهداف فایل ۱۰
متغیرهای فایل،فرضیه و سؤالات فایل ۱۱
تعاریف واژه ها و اصطلاحات ۱۳
فصل دوم
(ادبیات و پیشینه فایل)
تقلید و مدگرایی در یادگیری بوسیکه مشاهده ۱۵
نظریه های تقلید ۱۷
ارزیابی نظریه های تقلید ۳۳
عواملی که بر احتمال وقوع تقلید اثر می گذارند ۳۷
انگیزش پیشرفت ۴۵
فوبیها و ترسها و شناخت ها ۵۳
سرمشق گیری در رفتار درمانی ۵۸
فراگیری رفتارهای جدید ۶۳
خلاصه فصل ۶۷
فصل سوم
(روش فایل)
روش فایل ۷۱
نمونه آماری و حجم نمونه ۷۲
ابزار گردآوری اطلاعات ۷۴
روش گردآوری اطلاعات ۷۵
روش آماری ۷۶
فصل چهارم |
(تجزیه و تحلیل داده ها)
تجزیه و تحلیل توصیفی ۷۸
نمودار فراوانی ۸۱
تفسیر آماری ۸۲
تفسیر درصدی ۸۴
تحلیل آماری ۸۶
نتیجه آماری ۸۸
فصل پنجم
(نتیجه گیری)
نتیجه گیری ۹۰
محدودیت ها و ملاحظات فایل ۹۳
پیشنهادات ۹۴
منابع و مآخذ ۹۵
پرسشنامه ۹۶
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.