بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان دارای ۵۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان :
بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان
چکیده فایل
این فایل در ۵ فصل تنظیم شده است. فصل اول طرح فایل : که شامل موضوع , اهمیت و فایده فایل , علت و هدف فایل , طرح مسئله , فرضیه ها , تعریف واژه ها , روش فایل , موانع و محدودیت های فایل می باشد. فصل دوم مروری بر ادبیات موضوع یا پیشینه فایل : که در این فصل با استفاده از منابع موجود , سابقه بحث به صورت منظم و بر اساس مسیر تکاملی تاریخی آن ارائه می شود که ممکن است شامل تعاریف برخی مفاهیم , نظریات , مدل ها و تاریخچه می باشد . فصل سوم انتخاب حجم نمونه با توجه به ویژگی های جامعه آماری می باشد. فصل چهارم شامل تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس اطلاعات جمع آوری شده و فرضیه ها و یافته های فایل می باشد. فصل پنجم خلاصه و نتیجه گیری فایل می باشد که در این فصل اقدام به نظریه پردازی می شود. نتایج حاصل از این فایل نشان دهنده ی این واقعیت است که امروزه مدیریت عملکرد تبدیل به ابزارهایی استراتژیک برای پیشبرد اهداف و ایجاد مزیت رقابتی و بالا بردن کارایی کارکنان در سازمان، نقش بسزایی را ایفا می کنند. در پایان هم پیوست ها، منابع و مأخذ و پرسشنامه فایل آورده شده است.
بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول : کلیات فایل ۱
۱-۱ مقدمه ۲
۱-۲ بیان مسأله ۳
۱-۳ ضرورت و اهمیت فایل ۴
۱-۴ اهداف فایل ۵
۱-۵ فرضیات فایل ۵
۱-۶ سوالات فایل ۵
۱-۷ روش انجام فایل ۶
۱-۸ محدودیت های فایل ۶
۱-۹ واژگان کلیدی ۶
۱-۹-۱ مدیریت ۶
۱-۹-۲ کارایی ۶
۱-۹-۳ مدیریت عملکرد ۷
۱-۹-۴ کارکنان ۷
فصل دوم : ادبیات و پیشینه فایل ۸
۲-۱ مقدمه ۹
۲-۲ تعریف مدیریت ۱۰
۲-۳ نظریه نقش های مدیریتی ۱۰
۲-۴ سطوح مختلف مدیریت ۱۱
۲-۵ مفهوم کارایی ۱۴
۲-۶ تعریف کارایی ۱۴
۲-۷ رابطه کارآیی با بهره وری و اثربخشی ۱۵
۲-۸ عوامل مؤثر در کارآیی ۱۶
۲-۹ تعریف مدیریت عملکرد ۱۷
۲-۱۰ اهمیت مدیریت عملکرد ۱۸
۲-۱۱ اصول مدیریت عملکرد ۱۹
۲-۱۲ عوامل مؤثردر توفیق مدیریت عملکرد ۱۹
۲-۱۳ فرایند مدیریت عملکرد ۲۰
۲-۱۴ مزایای مدیریت عملکرد ۲۲
۲-۱۵ معایب مدیریت عملکرد ۲۳
۲-۱۶ پیشینه فایل ۲۴
۲-۱۷ اهمیت پیشینه در فایلات ۲۵
فصل سوم : روش های انجام فایل ۲۷
۳-۱ مقدمه ۲۸
۳-۲ روش انجام فایل ۲۸
۳-۳ جامعه آماری ۲۹
۳-۴ نحوه ی تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری ۲۹
۳-۵ روش گردآوری اطلاعات ۲۹
۳-۶ ابزار گردآوری اطلاعات ۳۰
۳-۷ روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها ۳۰
۳-۷- ۱ روایی ۳۰
۳-۷-۲ پایایی ۳۱
۳-۷-۲-۱ ضریب آلفای کرونباخ ۳۲
۳-۷-۲-۲ ضریب پایایی تنصیف ۳۲
۳-۸ روش تجزیه و تحلیل دادها ۳۳
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات ۳۴
۴-۱ مقدمه ۳۵
۴-۲ تجزیه و تحلیل داده ها ۳۵
۴-۳ تحلیل های توصیفی ۳۶
۴-۳-۱ جدول و نمودارمربوط به جنسیت پاسخ دهندگان ۳۶
۴-۳-۲ جدول و نمودارمربوط به سن پاسخ دهندگان ۳۷
۴-۳-۳ جدول و نمودارمربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان ۳۸
۴-۳-۴ نمودارمربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان ۳۹
۴-۴ تجزیه و تحلیل استنباطی ۴۰
۴-۵ آزمون فرضیه ها ۴۱
۴-۵-۱ آزمون فرضیه اول ۴۱
۴-۵-۲ آزمون فرضیه دوم ۴۲
۴-۵-۳ آزمون فرضیه سوم ۴۳
۴-۶ خلاصه فصل چهارم ۴۴
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات ۴۶
۵-۱ مقدمه ۴۷
۵-۲ نتیجه گیری ۴۸
۵-۲-۱ نتیجه گیری از فرضیه اول ۴۸
۵-۲-۲ نتیجه گیری از فرضیه دوم ۴۸
۵-۲-۳ نتیجه گیری از فرضیه سوم ۴۹
۵-۳ نتیجه گیری کلی ۴۹
۵-۴ راهکار ها و پیشنهادات ۴۹
( منــــابع و مــــأخذ ) ۵۱
پرسشنامه ۵۳
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.