بررسی تاثیرات مهمترین عوامل بازاریابی (محصول و قیمت) بر رشد، شکوفایی مدیریت برند صنعت گردشگری ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرات مهمترین عوامل بازاریابی (محصول و قیمت) بر رشد، شکوفایی مدیریت برند صنعت گردشگری ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرات مهمترین عوامل بازاریابی (محصول و قیمت) بر رشد، شکوفایی مدیریت برند صنعت گردشگری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرات مهمترین عوامل بازاریابی (محصول و قیمت) بر رشد، شکوفایی مدیریت برند صنعت گردشگری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرات مهمترین عوامل بازاریابی (محصول و قیمت) بر رشد، شکوفایی مدیریت برند صنعت گردشگری ایران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی عوامل بازاریابی موثر بر مدیریت برند گردشگری ایران است. جامعه آماری این پژوهش کلیه گردشگران داخلیشهر اصفهان بودند که ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند که تعداد ۳۷۲ پرسشنامه در نهایتت متورد تیلیتل رترار گراتت. ابت ارپژوهشی این پژوهش پرسشنامه ی استاندارد بوده است. روش تحقیق، پیمایشی (زمینه یابی و اکتشافی)، توصیفی، تحلیلی، مبتنی برپرسشنامه است. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات از طریق ضریب همبستگی پیرسون و آزمون کالمو گروف اسیمرونف و روش های آماریمناسب که از نرم افزار SPSS استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که، تمامی متغیرهای قیمت، محصول، هویت برند به صورت مستقیم بر عوامل بازاریابی اثرگذار بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.