بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به همراه بانک مطالعه موردی شعب بانک صادرات مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به همراه بانک مطالعه موردی شعب بانک صادرات مشهد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به همراه بانک مطالعه موردی شعب بانک صادرات مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به همراه بانک مطالعه موردی شعب بانک صادرات مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به همراه بانک مطالعه موردی شعب بانک صادرات مشهد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

با توجه به سابقه جدید و نوپا بودن استفاده از سیستم همراه بانک در کشور، بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به این نوع بانکداری در جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت از اهمیت انکارناپذیری در ترویج این سیستم بانکی برخوردار می باشد. از اینرو، در این مطالعه به بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به سیستم همراه بانک با مطالعه موردی شعب بانک صادرات در شهر مشهد پرداخته شد. برای این منظور با استفاده از روش نمونه گیری ساده تصادفی تعداد ۳۸۲ نفر از مشتریان بانک صادرات در شهر مشهد انتخاب شده و پرسشنامه های تحقیق میان آنان توزیع شد. همچنین از متغیرهای ویژگی های جمعتیکاربر، ویژگی های فناوری همراه بانک و ویژگی های روانشناختی کاربر به عنوا متغیرهای توضیح دهنده وفاداری مشتریان به سیستم همراه بانک استفاده شد. نتایج تخمین رگرسیون های تک معادله برآورد شده نشان داد که متغیر جنسیت از تاثیرمعنی داری بر وفاداری مشتریان به سیستم همراه بانک صادرات برخوردار نبوده و متغیرهای سطح تحصیلات، ویژگی هایفناوری همراه بانک و ویژگی های روانشناختی کاربر از تاثیر مستقیم و قوی بر وفاداری مشتریان به سیستم همراه بانک صادرات برخوردار می باشند. علاوه بر این متغیر سن از تاثیر عکس و متوسطی بر وفاداری مشتریان به سیستم همراه بانکصادرات برخوردار می باشد. از طرف دیگر، با فرض ثابت بودن سایر شرایط اگر متغیرهای سطح تحصیلات، سن، ویژگی های فناوری همراه بانک و ویژگی های روانشناختی کاربر یک واحد تغییر کند، وفاداری مشتریان به سیستم همراه بانک صادرات به ترتیب معادل ۰/۸۶۲و۰/۵۵۳-و۰/۸۱۱و۰/۷۵۶ واحد تغییر خواهد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.