بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس پوشاک مورد مطالعه: مناطق یک ، دو و سه شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس پوشاک مورد مطالعه: مناطق یک ، دو و سه شهر تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس پوشاک مورد مطالعه: مناطق یک ، دو و سه شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس پوشاک مورد مطالعه: مناطق یک ، دو و سه شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس پوشاک مورد مطالعه: مناطق یک ، دو و سه شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در این مقاله تلاش شده است تا عوامل موثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس پوشاک در مناطق یک ، دو و سه شهر تهران مورد بررسی قرار دهد. بدین منظور شش عامل تاثیرگذار)اثر اجتماعی ، آگاهی از برند پوشاک، تقلید از گروه مرجع، تاثیرشبکه های اجتماعی، تفاوت قیمت و وجهه برند پوشاک( و نگرش مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس پرداخته شده است وهمچنین به بررسی رابطه بین نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید پوشاک جعلی با برندهای لوکس و قصد خرید آنها پرداخته شده است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف و ماهیت مساله مورد بررسی، تحقیقی کاربردی، از لحاظ روش جمع آوری داده ها، تحقیقی پیمایشی و از لحاظ روش تحقیق نیز، تحقیقی – توصیفی است. به منظور جمع آوری داده های تحقیق نیز، از پرسشنامه ای که به طور ترکیبی از منابع موجود در ادبیاتتحقیق طراحی شده، استفاده شده است. به منظور دستیابی به اهداف پژوهش نمونه ۳۶۵ نفری از مشتریان فروشگاه های پوشاک در مناطق یک،دو و سه تهران که آگاهانه اقدام به خرید محصولات جعلی می کردند، انتخاب گردید. از آزمون تی تک نمونه ای نتایج حاصل از آزمون ها استفاده گردید. بر اساس نتایج حاصل از این آزمون کلیه فرضیه ها تایید گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.