بررسی رابطه شیوه های برقراری ارتباط با انگیزه درکار مورد مطالعه:دبیرستانهای شهر تهران در سال ۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه شیوه های برقراری ارتباط با انگیزه درکار مورد مطالعه:دبیرستانهای شهر تهران در سال ۱۳۹۴ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه شیوه های برقراری ارتباط با انگیزه درکار مورد مطالعه:دبیرستانهای شهر تهران در سال ۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه شیوه های برقراری ارتباط با انگیزه درکار مورد مطالعه:دبیرستانهای شهر تهران در سال ۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه شیوه های برقراری ارتباط با انگیزه درکار مورد مطالعه:دبیرستانهای شهر تهران در سال ۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

یکی از وظایف مهم مدیران در سازمان ها، شناسایی استعدادهای بالقوه کارکنان و فراهم نمودن زمینه های رشد و شکوفایی و انگیزش آنان است تا زمینه جهت ارتقای بهره وری آنان فراهم شود. در راه تحقق این وظیفه مهارت های ارتباطیمدیر بسیار موثر است از این رو بررسی رابطه مهارت های ارتباطی مدیران مقطع متوسطه آموزش وپرورش شهرتهران با انگیزش دبیران به عنوان هدف اصلی این تحقیق مطرح شد.روشتحقیق پیمایشی است و جامعه آماری معلمین و مدیران دبیرستان های شهرتهران )متوسطه دوره دوم( بودند و با کمک نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای در مرحله اول مناطق۱۹-۹-۷-۴-۱ به عنوان خوشه های نمونه انتخاب شدند و با استفاده – – از جدول مورگان حجم نمونه در بخش معلمین ۴۴۸۴ نفر و در بخش مدیران ۱۰۳ نفر به دست آمد. جهت تجزیه و تحلیل داده هانیز از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد.نتایج حاکی از آن است که مدیران در دبیرستان های مورد نظر از مهارت های ارتباطی بالایی برخوردار هستند و میانگین نمره مدیران ۲۳۵از کل نمرات ) ۳۲۰ ( است. همچنین سطح انگیزش معلمین نیز درحد مطلوبی است و میانگین نمره انگیزش معلمین ۵۷.۴۵ از کل نمرات ) ۷۵ ( است. اما نتایج آزمون همبستگی پیرسون نشان داد که بین مهارت های ارتباطی مدیران و ابعاد آن یعنی بعدخودگشودگی، همدلی، حمایت گری، مثبت گرایی، خودنظم دهی، مهارت اجتماعی، نفوذ آرمانی و الهام بخشی و تحریک فرهیختگی با انگیزش معلمین هیچ گونه ارتباط معناداری مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.