بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف اصلی تحقیق بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران می باشد. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از نظر گردآوری اطلاعات توصیفی – پیمایشی می باشد. نتایج نشان دادند که ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه یعنی تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم نیز بر ارتقاء برند در شعب بانک کشاورزی شهر تهران تاثیر معناداری دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.