تاثیر کیفیت خدمات دریافتی بر میزان وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کیفیت خدمات دریافتی بر میزان وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر تبریز دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کیفیت خدمات دریافتی بر میزان وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت خدمات دریافتی بر میزان وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کیفیت خدمات دریافتی بر میزان وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر تبریز :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف تعیین تاثیر کیفیت خدمات دریافتی بر میزان وفاداری مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر تبریز انجام شد. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی بوده که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری پژوهش، مشتریان باشگاه های بدنسازی شهر تبریز بودند که حداقل ۶ ماه سابقه عضویت و استفاده از امکانات باشگاه های بدنسازی را داشتند. با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی، ۴۰۰ نفر از بین مشتریان باشگاه های مذکور به عنوان نمونه انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل آماری بر روی ۳۶۸ پرسشنامه که به طور کامل پاسخ داده شده بود انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه یی چین لیو ( ۲۰۰۸ ) استفاده شد که روایی محتوای این پرسشنامه توسط متخصصین تایید و پایایی ابزار از طریق ضریب آلفای کرونباخ بدست آمد ( =۰/۹۱ ) برای تجزیه و تحلیل داده ها در سطح آمار استنباطی، از آزمون تحلیل عاملی تاییدی، کلموگروف اسمیرنوف، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره همزمان استفاده شد. بررسی یافته های پژوهش نشان داد که بین متغیر کیفیت خدمات با وفاداری و بین خرده مقیاسه ای موارد کیفی ملموس، اعتماد، پاسخگویی، اطمینان و همدلی با وفاداری وفاداری مشتریان ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد. از بین خرده مقیاسه ای کیفیت خدمات، خرده مقیاس کارکنان، اعتماد و تجهیزات باشگاه به ترتیب دارای بیشترین پیشگویی و تاثیر بر وفاداری مشتریان بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.