بررسی تاثیر اصول و قواعد طراحی معماری مجتمع های تجاری بر رضایتمندی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اصول و قواعد طراحی معماری مجتمع های تجاری بر رضایتمندی مشتریان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اصول و قواعد طراحی معماری مجتمع های تجاری بر رضایتمندی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اصول و قواعد طراحی معماری مجتمع های تجاری بر رضایتمندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اصول و قواعد طراحی معماری مجتمع های تجاری بر رضایتمندی مشتریان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مجتمع های تجاری امروزی به نمادهای آرمان شهر اجتماعی و رفاه و تفریح بدل گشته اند. جلب بیش از پبش مخاطبین از همه قشرو سن و طبقه و رونق اقتصادی، از مهمترین ایده های طراحی این مکان ها قرار دارد. با وجود اینکه در مقیاس کلان عوامل تاثیر گذار بر رونق مراکز تجاری بسیار زیادند اما جذب مخاطب بیشتر و کسب شهرت در پی رضایت مشتریان از مهمترین عوامل موفقیت مراکز تجاری بحساب می آیند. هدف هر طراح و سرمایه گذاری از ساخت یک مجتمع تجاری و مرکز خرید کسب سود می باشد و این سودآوری جز با ارایه خدمات مناسب در فضایی زیبا برای کسب رضایت مشتریان امکان پذیر نمی باشد. همانطور که مال ها از پاساژهای کوچک کنار خیابان ها تکامل یافتند، قوانین و اصول ساخت آنها نیز طی چند دهه اخیر تغییر یافته اند، از نقطه نظر معماری و اصول ساخت برای کسب رفاه، آسایش و رضایت مشتریان تدوین شده اند. اصول حاکم بر طراحی فضاهای تجاری بصورت ضوابط و استاندارد تدوین شده ازسوی سازمان ها و ارگان هایی چون شهرداری و وزارت مسکن و شهرسازی در آمده اند. اما این ضوابط تا چه حد بر میزان رضایت مشتریان تاثیر گذار است. آیا همه این ضوابط به یک اندازه مورد قبول و نیاز مخاطبین هستند. از دیدگاه مشتریان کدامیک از این اصول در انتخاب یک مرکز خرید الویت دارد. در این مقاله سعی بر آن است تا به روش تحقیق کیفی و تحلیل اطلاعات پرسشنامه ای دو مرکز تجاری ارگ سنتر تجریش و پالادیوم در تهران، میزان رضایت مندی مشتریان از اصول و ضوابط کلی طراحی معماری این دو مجتمع تجاری را بررسی نماید و به نظر می رسد برخی عوامل معماری بیشتر در کسب رضایت مشتریان موثر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.