ارایه یک الگوی مفهومی در زمینه تاثیر تصویر ذهنی و تجربه برند از مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران به برند مقصد گردشگری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارایه یک الگوی مفهومی در زمینه تاثیر تصویر ذهنی و تجربه برند از مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران به برند مقصد گردشگری دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارایه یک الگوی مفهومی در زمینه تاثیر تصویر ذهنی و تجربه برند از مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران به برند مقصد گردشگری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه یک الگوی مفهومی در زمینه تاثیر تصویر ذهنی و تجربه برند از مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران به برند مقصد گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارایه یک الگوی مفهومی در زمینه تاثیر تصویر ذهنی و تجربه برند از مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران به برند مقصد گردشگری :
تعداد صفحات :۳۶
چکیده مقاله:
صنعت گردشگری امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان افتصادی و خدماتی جهان تبدیل شده است.به طوری که یکی از عوامل اصلی در بازاریابی توریسم، جذب گردشگران به منطقه موردنظر از طریق ایجاد تصویرذهنی و تجربه مثبت از برند مقصد گردشگری است. ازآنجاکه مصرف کنندگان بسیاری از محصولات، به ویژه در حوزه خدمات نمی توانند قبل از بازدید و به اصطلاح مصرف مورد ارزیابی قرارداد، ازاین رو لزوم توجه بهنقش تصویر ذهنی وتجربه از برند مقصد در افزایش وفاداری به برند مقصد ، که از عوامل مهم بهبود و ارتقای منطقه گردشگری است ، باید به عنوان یک عامل اساسی در بازاریابی مقصد گردشگری مورد توجه قرار گیرد.این الگو نشان می دهد که تصویر ذهنی و تجربه از برند مقصد گردشگری به عنوان پیش نیاز رضایت از مقصد گردشگری در نظر گرفته می شود ، افزایش رضایت به افزایش وفاداری گردشگران به برند مقصد می انجامد. در فاز اخر این پژوهش، الگوی مفهومی در شهر سرعین ایران مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.