گزارش کار روزانه قطار شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش کار روزانه قطار شهری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش کار روزانه قطار شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز گزارش کار روزانه قطار شهری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزارش کار روزانه قطار شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گزارش کار روزانه قطار شهری :

گزارش کار روزانه قطار شهری

شنبه۸۳/۴/۲۷

فعالیت های انجام شده:

-قالب بندی ستون -EW4P (شمالی) ‌}امروز: ۲^m 15 و کل: ۲^m 9202{

-خاک ریزی روی کوله جنوبی

-کندن چاه جهت تغییر محل دکل برق فشار قوی (در حال اجرا)

-کندن کانال جهت عبور لوله چاه پادگان

-خم و برش آرماتورهای ستون ها (در حال اجرا)

یکشنبه۸۳/۴/۲۸

فعالیت های انجام شده:

-بتن ریزی ستون -EW4P (شمالی) ‌}امروز: ۳^m 6 و کل: ۳^m 8110‍{

-خم و برش آرماتورهای ستون ها (در حال اجرا)

-کندن چاه جهت تغییر محل دکل برق فشار قوی (در حال اجرا)

دوشنبه۸۳/۴/۲۹

فعالیت های انجام شده:

-آرماتوربندی ستون -EE4P (شمالی) ‌}امروز: t 2 و کل: t 769‍{

-قالب بندی ستون -EE4P (شمالی) ‌}امروز: ۲^m 20 و کل: ۲^m 9222‍{

-خاک ریزی روی کوله جنوبی

-بازکردن قسمتی از قالب های دیواره کوله جنوبی

-کندن چاه جهت تغییر محل دکل برق فشار قوی (در حال اجرا)

-کندن کانال جهت عبور لوله چاه پادگان

-جابجایی کابل برق ۲۰ کیلو ولت در قسمت شمالی

گزارش کار هفتگی:

هفته اول ۸۳/۵/۲:

فعالیت های انجام شده:

-قالب بندی }این هفته: m^2 55 و کل: m^2 9242‍{

-بتن ریزی } این هفته: ۴ m^3 و کل:{۸۱۲۸.۵ m^3

-آرماتوربندی } این هفته: ۸.۵ t و کل: ۷۷۵.۵ t‍‍‍{

هفته دوم ۸۳/۵/۱۰:

فعالیت های انجام شده:

-قالب بندی }این هفته: m^2 193 و کل: m^2 9435‍{

-بتن ریزی } این هفته: ۲۲۰.۵ m^3 و کل:{۸۳۴۹ m^3

-آرماتوربندی } این هفته: ۳.۵ t و کل: ۷۷۹ t‍‍‍{

مشکلات موجود:

از جمله مشکلات موجود در این پروژه بزرگ، که بخشی از پروژه عظیم و ملی قطارشهری مشهد می باشد، و عملیات انجام شده را به شدت به تأخیر انداخته است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- وجود دکل های برق فشار قوی ۶۳ و ۱۳۰ کیلو ولتی است که از حریم این پل عبور کرده و امکان انجام بسیاری از عملیات ها را متوقف یا با کندی مواجه ساخته است.

۲- از دیگر مشکلات مهم مشاهده شده در این پروژه، که تأخیراتی را در آن به وجود آورد، بحث اختلافات با پادگان شهید برونسی بود اولا مسؤولین پادگان از ابتدای امر به دلیل مسائل حفاظتی با ساخت این پل که از کنار پادگان عبور می کند و مسلط به داخل آن می باشد، مخالفت نمودند و همین امر تعطیلی کامل پروژه را برای مدتی در ابتدای آن در پی داشت.

ثانیا قسمت شرقی پادگان به موازات خیابانی قرار دارد که قسمت جنوبی پل در آن قسمت است. با توجه به نیاز برای افزایش عرض جاده در این محل و این که در سمت دیگر خیابان به دلیل وجود ساختمان های متعدد، امکان هیچ گونه عقب نشینی وجود ندارد، لذا طبق توافقاتی که بین شهرداری مشهد و مسؤولین لشکری در این زمینه انجام شد، شهرداری مشهد قسمتی از پادگان شهید برونسی در مجاورت این پروژه را خریداری کرد. کار عقب نشینی دیوار پادگان و جایگزینی آن با دیوارهای پیش ساخته بتنی انجام شد. در هر حال پس از برگزاری جلسات و هماهنگی لازم، بلافاصله تخریب کامل تأسیسات باقی مانده انجام شد.

نوع فایل: word

سایز:۲۰.۱ KB

تعداد صفحه: ۲۳

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.