بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه دارای ۹۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه :

بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین سبک های اسنادی، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی انجام شده است. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر رودان ۴۲۰ نفر با حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان برابر با ۱۲۰ نفر بودند و از روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای استفاده شد. گروه نمونه با پرسشنامه های سبک های اسنادی و عزت نفس کوپر اسمیت مورد ارزیابی قرار گرفتند. برای پیشرفت تحصیلی معدل سال تحصیلی ۹۲ – 91 منظور شد. داده ها پس از جمع آوری با استفاده از آمارهای توصیفی نظیر فراوانی، درصد تراکمی، و همبستگی پیرسون و آمار استنباطی نظیر رگرسیون چند متغیری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج به دست آمده در سطح معنی داری ۰۵/۰ به این شرح است: بین سبک اسناد درونی – بیرونی و پیشرفت تحصیلی همبستگی (۵۵/۰) وجود دارد. بین سبک اسناد پایدار- ناپایدار و پیشرفت تحصیلی همبستگی (۶۱/۰) وجود دارد. بین سبک اسناد کلی- اختصاصی و پیشرفت تحصیلی گرچه همبستگی بسیار ضعیف (۱۷/۰) ولی معنی داری وجود دارد. بین سبک اسناد درونی – بیرونی و عزت نفس همبستگی (۴۷/۰) وجود دارد. بین سبک اسناد پایدار- ناپایدار و عزت نفس رابطه گرچه همبستگی منفی ضععیف (۲۳/۰- ) ولی معنی داری وجود دارد. بین سبک اسناد کلی- اختصاصی و عزت نفس همبستگی منفی (۳۴/۰- ) وجود دارد. هم چنین نتایج بدست آمده از سبک های اسنادی به عنوان متغیر پیش بین پیشرفت تحصیلی، نشان دهنده مدل مناسبی می باشد. این مدل ۱۰% از تغییرات مربوط به نمرات پیشرفت تحصیلی را تبیین می کند و نتایج بدست آمده از سبک های اسنادی به عنوان متغیر پیش بین عزت نفس، نشان دهنده مدل خوبی بوده است. این مدل ۴۸% از تغییرات مربوط به نمرات عزت نفس را تبیین می کند که نشان از خوب بودن دارد.

کلید واژه ها: سبک اسنادی، عزت نفس، پیشرفت تحصیلی، دانش آموزان.

بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه
فهرست مطالب

چکیده ۱

فصل اول: طرح پژوهش

مقدمه۲

بیان مسأله۳

اهمیت و ضرورت تحقیق۴

اهداف تحقیق۵

هدف کلی۵

اهداف جزئی۶

سؤال های پژوهش۷

فرضیه‌های پژوهش۷

تعریف مفهومی و عملیاتی واژه‏ها۷

سبک های اسنادی۷

پیشرفت تحصیلی۸

عزت نفس۸

تعریف عملیاتی۸

سبک های اسنادی۸

موقعیت اسنادی۹

پیشرفت تحصیلی۹

عزت نفس۹

فصل دوم: پیشینه پژوهش

مقدمه۱۱

نظریه اسناد۱۱

نظریه انتساب۱۳

انتساب ها برای توجیه پیامدها۱۴

ابعاد علیتی انتساب ها۱۵

عزت نفس۱۸

نشانه‌های جسمی و رفتاری ضعف عزت نفس۱۹

ابعاد مختلف عزت نفس۲۰

انواع عزت نفس۲۰

شیوه های افزایش عزت نفس احساسی – عاطفی۲۱

شیوه های افزایش عزت نفس روحی – معنوی۲۱

عوامل مؤثر در ایجاد عزت نفس۲۲

عزت نفس از دیدگاه قرآن، احادیث و دانشمندان اسلامی۲۳

نقش والدین در شکل گیری عزت نفس۲۳

نقش عوامل دیگر در تقویت عزت نفس۲۵

پیشرفت تحصیلی۲۶

عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان۲۷

تاکید بر رشد عقلانی۲۸

جو عاطفی مدرسه۲۸

پیش فرض های معلمان در مورد شاگردان۲۸

نگرش معلم۲۸

عقب ماندگی آموخته شده۲۹

اثرات پیشرفتتحصیلی۲۹

نقش عزت نفس در پیشرفت تحصیلی۳۰

عزت نفس = پدر، مادر، معلم۳۳

نقش عملکرد تحصیلی در عزت نفس۳۳

یافته های پژوهشی داخل و خارج از کشور۳۴

الف- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور۳۴

ب- پژوهش های انجام شده در داخل کشور۳۵

فصل سوم: روش پژوهش

روش پژوهش۳۹

جامعه و نمونه آماری، و روش نمونه‏گیری۳۹

ابزار اندازه گیری۳۹

۱. پرسشنامه سبک های اسنادی (ASQ)39

روش نمره گذاری۳۹

پایایی و روایی۴۰

۲- پرسشنامه عزت نفس کوپر – اسمیت۴۰

مؤلفه‌های عزت نفس عبارتند از:۴۰

روش اجرای پژوهش۴۱

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها۴۱

فصل چهارم: یافته های پژوهش

مقدمه۴۳

فصل پنجم۵۶

مقدمه۵۷

نتیجه‌گیری۵۷

محدودیت های پژوهش۶۲

پیشنهادهای تحقیق۶۲

الف- پیشنهادهای کاربردی۶۲

ب- پیشنهادهای پژوهشی۶۲

منابع۶۴

پیوست ها۶۹

بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه
فهرست جداول

جدول شماره (۴-۱): فراوانی و درصد گروه نمونه بر حسب پایه تحصیلی۴۳

جدول شماره (۴-۲): میانگین و انحراف معیار نمره های گروه نمونه برحسب عزت نفس، پیشرفت تحصیلی و سبک‌های اسنادی۴۴

جدول شماره (۴-۳): همبستگی بین سبک اسنادی درونی- بیرونی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس۴۵

جدول شماره (۴-۶): همبستگی بین سبک اسنادی درونی- بیرونی با عزت نفس و پیشرفت تحصیلی۴۶

جدول شماره (۴-۴): همبستگی بین سبک اسنادی پایدار و ناپایدار با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس۴۷

جدول شماره (۴-۷): همبستگی بین سبک اسنادی پایدار و ناپایدار با عزت نفس و پیشرفت تحصیلی۴۸

جدول شماره (۴-۵): همبستگی بین سبک اسنادی کلی- اختصاصی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس۴۹

جدول شماره (۴-۸): همبستگی بین سبک اسنادی کلی – اختصاصی با عزت نفس و پیشرفت تحصیلی۴۹

جدول شماره (۴-۹) : توان تبیین مدل پیش بینی پیشرفت تحصیلی۵۲

جدول شماره (۴-۱۰): تحلیل واریانس برای مدل پیشرفت تحصیلی۵۲

جدول شماره (۴-۱۱): ضرایب رگرسیونی استاندارد شده و استاندارد نشده متغیرهایی که در مدل وارد شدند۵۳

جدول شماره (۴-۱۲): توان تبیین مدل پیش بینی عزت نفس۵۴

جدول شماره (۴-۱۳): تحلیل واریانس برای مدل عزت نفس۵۵

جدول شماره (۴-۱۴): ضرایب رگرسیونی استاندارد شده و استاندارد نشده متغیرهایی که در مدل وارد شدند۵۵

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.