بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان دارای ۱۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان :
بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
توضیحات محصول:
در بررسی این پژوهش ابتدا تبلیغات بررسی میگردد، سپس میزان فروش مورد محاسبه قرار گرفته و میزان رضایتمندی مشتریان نحوه عملکرد سایت در قبال مشتریان، مورد بررسی قرار میگیرد.
مقدمه
بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله کالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل کالاها و خدمات از روش خود کفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روشهای مختلف تبادل کالاها وخدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت که هر روز پیشرفت آن قابل ملاحظه بوده و امروزه با جهانی شدن وتبدیل دنیا به دهکده ی جهانی، راهی جز یافتن راههای سریع، موثر و کم هزینه وجود ندارد.
با ظهور اینترنت، این گام اساسی برداشته شد، و عمل تبادل الکترونیکی دادهها یا EDI به عنوان سر منشا تجارت الکترونیکی، دوره ی جدیدی از اقتصاد و تجارت را رقم زده است. امروزه تمامیکشورها و سازمانها برای بقا باید در تجارت الکترونیکی وارد شده امور خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از خدمات شبکه انجام دهند.
بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
فهرست:
فصل اول طرح تحقیق ۲
عنوان کامل پژوهش ۳
هدف پژوهش ۳
بیان مسئله ۳
اهمیت مساله (نظری –عملی) ۳
سوال (ها) یا فرضیهها (های) پژوهش ۴
تعریف علمیو متغیرهای مورد بررس ۴
مشخص کردن مقیاس اندازه گیری متغیرها ۵
مشخص کردن نقش متغیرها (باز خور) ۵
طرح پژوهش ۵
جامعه و گروه نمونه مورد بررسی ۵
روش نمونه برداری ۵
ابزارگر آوری دادهها ۶
روش گرد آوری دادهها ۶
روش تجزیه و تحلیل دادهها ۶
فصل دوم- ادبیات تحقیق ۷
تعریف تجارت الکترونیکی (E Business) 8
سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی (ECS) 10
مفاهیم BPR برای تجارت الکترونیکی ۱۳
زمینههای BPR برای تجارت الکترونیکی ۱۵
CRM و بازاریابی الکترونیکی ۱۷
چرا به CRM نیاز است؟ ۱۸
سازگاری ERP با تجارت الکترونیکی ۱۹
تشخیص نیاز مشتریهای بالقوه ۲۹
جمع آوری اطلاعات نیاز مشتری با استفاده از اینترنت ۳۰
جمع آوری اطلاعات نیاز مشتری با استفاده از فروشگاه الکترونیکی ۳۰
اطلاعات رسانی به مشتریهای بالقوه ۳۰
فرایند فروش ۳۲
جمع آوری سفارش ۳۲
دریافت پول ۳۳
دریافت پول در فروشگاههای الکترونیکی ۳۳
دریافت پول از طریق کارتهای اعتباری ۳۴
توزیع محصول ۳۴
دریافت پول ۳۳
دریافت پول در فروشگاههای الکترونیکی ۳۳
دریافت پول از طریق کارتهای اعتباری ۳۴
توزیع محصول ۳۴
مدیریت تکنولوژى اطلاعات فدرال ۱۰۱
قانون توانبخشى ۱۰۲
قانون حفاظت حریم شخصى کودکان در فضاى آنلاین ۱۰۲
قانون تجارت الکترونیکى ۱۰۲
فصل سوم- روش تحقیق ۱۰۴
روش تحقیق ۱۰۵
مصاحبه با مدیران سایت ۱۰۶
جامعه آماری ۱۱۳
منابع اطلاعات ۱۱۴
فصل چهارم- جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل دادهها ۱۱۵
جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها ۱۱۶
اطلاعات راجع به سایت بازاربیز ۱۱۶
بررسی فرضیه ها ۱۱۷
فرضیه ۱ ۱۱۷
فرضیه ۲ ۱۱۷
فرضیه ۳ ۱۱۸
فرضیه ۴ ۱۱۸
تحلیل یافته های مصاحبه ای ۱۱۹
مدیران ۱۱۹
طراحان ۱۲۰
برنامه نویسان ۱۲۰
تبلیغات ۱۲۱
فصل پنجم- نتیجهگیری و پیشنهادات ۱۲۲
نتیجه گیری ۱۲۳
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۱ ۱۲۳
نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه ۲ ۱۲۴
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۳ ۱۲۵
نتایج به دست آمده در رابطه با فرضیه ۴: ۱۲۶
پیشنهادات ۱۲۷
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۱: ۱۲۷
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۲ ۱۲۷
سایر پیشنهادات ۱۲۹
منابع وماخذ ۱۳۱
ضمائم و نمودارها ۱۴۱
نوع فایل: word
سایز:۱۹۷Kb
تعداد صفحه:۱۳۴
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.