تاثیر تحلیل عملکرد نیروی انسانی بر فرآیند ارتقاء کارایی و افزایش بهرهوری سازمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر تحلیل عملکرد نیروی انسانی بر فرآیند ارتقاء کارایی و افزایش بهرهوری سازمان دارای ۱۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر تحلیل عملکرد نیروی انسانی بر فرآیند ارتقاء کارایی و افزایش بهرهوری سازمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تاثیر تحلیل عملکرد نیروی انسانی بر فرآیند ارتقاء کارایی و افزایش بهرهوری سازمان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تحلیل عملکرد نیروی انسانی بر فرآیند ارتقاء کارایی و افزایش بهرهوری سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر تحلیل عملکرد نیروی انسانی بر فرآیند ارتقاء کارایی و افزایش بهرهوری سازمان :
تحلیل عملکرد نیروی انسانی و فرآیند ارتقاء کارایی ابزاری است که سازمانها و نیرویانسانی را در شناخت از نحوهی عملکرد یاری میرسانند. یکی از عوامل بسیار مهم در افزایش بهرهوری در سازمان. عملکرد نیروی انسانی در آن سازمان میباشد که تاثیر مستقیم و مثبت در افزایش بهرهوری دارد. به همین جهت پژوهشهای بیشماری جهت بررسی و نقش عملکرد نیروی انسانی جهت بالابردن بهرهوری انجام شده است. این پژوهش نیز با هدف ارتقای کارایی و افزایش بهرهوری به تحلیل عملکرد نیروی انسانی در بین کارمندان سازمان آب و فاضلاب شهرستان کاشان میپردازد. از مجموع ۱۵۷نفر ۱۱۱ پرسشنامه به عنوان نمونه بین کارکنان پخش شد. سپس با ابزارهای آماری به سنجش آن پرداخته و دادهها مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. سپس نتایج زیر بدست آمد:
۱. تحلیل عملکرد نیروی انسانی بر خلاقیت و نوآوری. رقابت در سازمان،گرایش به آموزش، رعایت قانون و بهبودی رهبری،رشد قابلیت فردی و بالابردن انگیزه تاثیر دارد.
۲. بیشترین تاثیر تحلیلعملکرد بر رقابت سازمانهاست و کمترین تاثیر تحلیلعملکرد بر روی خلاقیت و نوآوری میباشد.
نمونه آماری در این پژوهش با استفاده از فرمول کوکران محاسبه و بدست آمد. روش جمعآوری اطلاعات در این پژوهش از طریق پرسشنامه تاثیر تحلیلعملکرد است که دارای ۳۰ سوال میباشد که به تاثیر تحلیلعملکرد بر روی خلاقیت و نوآوری، رقابت در سازمان،گرایش به آموزش، رعایت قانون و بهبودرهبری، قابلیت و میزان انگیزه میپردازد.
تاثیر تحلیل عملکرد نیروی انسانی بر فرآیند ارتقاء کارایی و افزایش بهرهوری سازمان
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات تحقیق :…………………………….. ۱۰
۱-۱) مقدمه. ۱۱
۱-۲) مساله تحقیق. ۱۴
۱-۳) اهدف تحقیق. ۱۷
۱-۴) فرضیات تحقیق. ۱۸
۱-۵) روش تحقیق. ۱۸
۱-۶) محدوده و قلمرو تحقیق. ۱۹
۱-۶-۱) از نظر زمانی.. ۱۹
۱-۶-۲) از نظر مکانی.. ۱۹
۱-۶-۳) از نظر موضوعی.. ۱۹
۱-۷) محدودیتها و مشکلات تحقیق. ۱۹
۱-۸) تعریف واژههای کلیدی.. ۱۹
۱-۸-۱) بهرهوری.. ۱۹
۱-۸-۲) بهرهوری نیرویانسانی.. ۲۰
۱-۸-۳) کارایی.. ۲۰
۱-۸-۴) تحلیل عملکرد. ۲۰
۱-۸-۵) اثربخشی.. ۲۰
۱-۸-۶) مدیریتعملکرد. ۲۰
۱-۸-۷) برنامهریزی استراتژیک… ۲۰
۱-۹) شمای کلی تحقیق. ۲۱
فصل ۲: ادبیات تحقیق :……………………………………. ۲۲
۲-۱)مقدمه. ۲۲
۲-۲) تاریخچهی تحلیل عملکرد و بهرهوری.. ۲۳
۲-۳) فرآیند کلی تحلیل و ارزیابی عملکرد. ۲۴
۲-۳-۱)تعریف تحلیل و ارزیابی عملکرد. ۲۶
۲-۳-۲)شناخت مسائل و مشکلات و بهینهسازی نظام ارزیابی عملکرد. ۲۸
۲-۳-۳)معیارها و شاخصها و ابعاد اصلی نظام ارزیابی عملکرد. ۲۹
۲-۳-۴) نظریههای تحلیل و ارزیابی عملکرد. ۲۹
۲-۳-۵)روشها و فنون ارزیابی عملکرد. ۳۳
۲-۳-۵-۱)روش درجهبندی ترتیبی یا درجهبندی فردی.. ۳۳
۲-۳-۵-۲) روش مقایسه فرد به فرد. ۳۴
۲-۳-۵-۳) روش توزیع درصدی در رتبهبندی کارکنان یا توزیع اجباری.. ۳۵
۲-۳-۵-۴)روش انتخاب تشریحی اجباری.. ۳۵
۲-۳-۵-۵) روش مقیاس درجهبندی خطی(گرافیکی)۳۶
۲-۳-۵-۶) روش مقیاس مبتنی بر رتبهبندی رفتاری (روش مقیاس رفتاری)۳۶
۲-۳-۵-۷) روش مقیاس مشاهده رفتار. ۳۷
۲-۳-۵-۸) روش ثبت وقایع حساس… ۳۷
۲-۳-۵-۹) روش ثبت رویدادهای دور از انتظار. ۳۸
۲-۳-۵-۱۰) روش مدیریت بر مبنای هدف.. ۳۸
۲-۳-۵-۱۱) روش معیار کار(استانداردهای کار)۳۹
۲-۳-۵-۱۲) روش ثبت رویدادهای دور از انتظار. ۳۹
۲-۳-۵-۱۳) روش مدیریت بر مبنای هدف.. ۴۰
۲-۳-۶) انواع ارزیابی.. ۴۱
۲-۳-۷) انتخاب بهترین روش ارزیابی.. ۴۱
۲-۳-۸)انتخاب ارزیابان. ۴۲
۲-۳-۹)اهداف ارزیابی عملکرد. ۴۳
۲-۳-۱۰)مراحل مختلف ارزیابی عملکرد. ۴۵
۲-۳-۱۱) مراحل مختلف ارزیابی عملکرد. ۴۵
۲-۳-۱۱-۱) شناسایی اهداف ارزیابی عملکرد. ۴۵
۲-۳-۱۱-۲) تجزیه و تحلیل شغل. ۴۵
۲-۳-۱۱-۳)سنجش کار انجام یافته. ۴۶
۲-۳-۱۱-۴) اجرای ارزیابی عملکرد با توجه به استانداردهای پیشبینی شده۴۶
۲-۳-۱۱-۵) مصاحبه پایان دوره ارزیابی با نیروی انسانی.. ۴۶
۲-۳-۱۲) نقصها و خطاهای مربوط به ارزیابی عملکرد. ۴۶
۲-۳-۱۳) زمان انجام ارزیابی.. ۴۸
۲-۳-۱۳-۱) عوامل رفتاری.. ۴۸
۲-۳-۱۳-۲) عوامل سیستمی و عوامل واحدی.. ۴۹
۲-۴) فرآیند کلی بهرهوری.. .۴۹
۲-۴-۱) انواع بهرهوری.. ۴۹
۲-۴-۲) عوامل موثر بر افزایش بهرهوری.. ۴۹
۲-۴-۳) تعریف بهرهوری.. ۵۱
۲-۴-۴) اهمیت بهرهوری.. ۵۲
۲-۴-۵) اندازهگیری بهرهوری.. ۵۳
۲-۴-۶) عوامل موثر بر افزایش بهرهوری.. ۵۴
۲-۵) فرآیند کلی مدیریت عملکرد و تاثیر و نقش آن بر فرآیند ارزیابی و بهرهوری.. ۵۴
۲-۵-۱)بررسی رابطه بهرهوری و بهبود مستمرسیستم مدیریت عملکرد. ۵۴
۲-۵-۲) مدیریت عملکرد و تاثیرآن بر افزایش بهرهوری نیروی انسانی ۵۵
۲-۵-۳) فرآیندچرخه مدیریت بهبود بهرهوری.. ۵۶
۲-۵-۳-۱) مرحله اندازهگیری بهرهوری.. ۵۶
۲-۵-۳-۲) مرحله ارزیابی و تحلیل بهرهوری.. ۵۶
۲-۵-۳-۳) برنامهریزی بهبود بهرهوری.. ۵۶
۲-۵-۴) سازوکارهای عملی بهبود بهرهوری.. ۵۷
۲-۵-۴-۱) نهادیکردن بهرهوری در اندیشه. ۵۸
۲-۵-۴-۲) نهادیکردن صرفهجویی درکل سازمان. ۵۸
۲-۵-۵) طراحی نظامهای بهرهور. ۵۹
۲-۵-۵-۱) طراحی نظام نگهداری و تعمیرات فراگیر. ۵۹
۲-۵-۵-۲)توسعه منابع انسانی.. ۶۰
۲-۵-۵-۳) استقرارنظام مدیریت عملکرد. ۶۱
۲-۵-۶) تأثیربرنامهریزی منابع انسانی بر کارایی و بهرهوری.. ۶۲
۲-۵-۷) مراحل برنامهریزی نیروی انسانی.. ۶۲
۲-۵-۸) سیرتحول برنامهریزی منابعانسانی تا امروز. ۶۳
۲-۵-۸-۱) تعریف برنامهریزی استراتژیک… ۶۳
۲-۵-۸-۲) پیوند میان برنامهریزی استراتژیک و برنامهریزی منابع انسانی.. ۶۳
۲-۵-۸-۳) مزایای استفاده از برنامهریزی استراتژیک… ۶۴
۲-۵-۸-۴) انواع برنامهریزی استراتژیک منابعانسانی.. ۶۵
۲-۵-۸-۵) مدلهای متداول برنامهریزی استراتژیک منابعانسانی.. ۶۵
۲-۵-۸-۶) مدلهای متداول برنامهریزی استراتژیک منابعانسانی.. ۶۶
۲-۵-۸-۷) نقش مدیری توسعه منابع انسانی در بهرهوری.. ۶۷
۲-۵-۸-۸)مفهوم توسعه منابع انسانی.. ۶۷
۲-۵-۹)نقش مدیریت توسعه انسانی.. ۶۸
۲-۵-۱۰)مدیریت عملکرد و تاثیرآن برافزایش بهرهوری نیروی انسانی.. ۶۹
۲-۵-۱۱)عوامل تأثیرگذاردراجرا و پیادهسازی نظام مدیریت عملکرد. ۷۵
۲-۵-۱۲) اصول مدیریتعملکرد. ۷۶
۲-۵-۱۳) فرآیند مدیریتعملکرد. ۷۶
۲-۵-۱۴) مزایای مدیریتعملکرد. ۷۷
۲-۵-۱۴-۱) ازدیدگاه سازمانی.. ۷۷
۲-۵-۱۴-۲) ازدیدگاه سرپرستان. ۷۸
۲-۵-۱۴-۳) ازدیدگاه کارکنان. ۷۸
۲-۵-۱۵) معایب مدیریتعملکرد. ۷۸
۲-۶) بیان پیشینهی تحقیق. ۸۰
۲-۶-۱)تحقیقات داخلی.. ۸۱
۲-۶-۱) تحقیقات خارجی.. ۸۲
فصل سوم : طرح پژوهش :۸۳
۳-۱) مقدمه. ۸۴
۳-۲)شمای کلی تحقیق. ۸۴
۳-۳)جامعه آماری.. ۸۵
۳-۴)گروه نمونه. ۸۶
۳-۵) روششناسی پژوهش… ۸۶
۳-۶) انواع روشهای نمونه گیری.. ۸۷
۳-۷) ابزارهای پژوهش… ۸۷
۳-۸) روشهای تحقیق. ۸۷
۳-۹) انواع روشهای تحقیق. ۸۸
۳-۹-۱) تحقیق تاریخی.. ۸۸
۳-۹-۲) تحقیق توصیفی.. ۸۸
۳-۹-۳) تحقیق تداومی و مقطعی.. ۸۹
۳-۹-۴) تحقیق موردی و زمینه ای.. ۸۹
۳-۹-۵) تحقیق علمی یا پس از وقوع. ۸۹
۳-۹-۶) تحقیق تجربی حقیقی.. ۸۹
۳-۹-۷) تحقیق نیمه تجربه. ۸۹
۳-۱۰) روشهای جمع آوری اطلاعات.. ۹۰
۳-۱۰-۱) پرسشنامه. ۹۱
۳-۱۰-۲) مصاحبه. ۹۱
۳-۱۰-۳) روش آماری.. ۹۱
۳-۱۰-۴) سیستم کتابداری.. ۹۱
۳-۱۱) روشهای به کارگرفته شده در این تحقیق. ۹۱
۳-۱۲) تجزیه و تحلیل دادهها۹۲
۳-۱۳) روش تعیین ابزار. ۹۲
۳-۱۳-۱) روش تعیین روایی ابزار. ۹۳
۳-۱۳-۲) روش تعیین پایایی ابزار. ۹۳
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافتههای تحقیق :۹۵
۴-۱)مقدمه. ۹۶
۴-۲) نتایج توصیفی.. ۹۷
۴-۳) نتایج استنباطی.. ۱۰۴
۴-۳-۱) فرضیه اول. ۱۰۴
۴-۳-۲) فرضیه دوم. ۱۰۴
۴-۳-۳) فرضیه سوم. ۱۰۵
۴-۳-۴) فرضیه چهارم. ۱۰۶
۴-۳-۵) فرضیه پنجم. ۱۰۶
۴-۳-۶) فرضیه ششم. ۱۰۷
۴-۳-۷) فرضیه هفتم. ۱۰۷
۴-۴) نتایج حاصل از فرضیات………………………۱۱۰
فصل پنجم : بحث و نتیجهگیری :۱۱۱
۵-۱) مقدمه. ۱۱۲
۵-۲) سوالات تحقیق. ۱۱۳
۵-۳) اهدف کلی.. ۱۱۳
۵-۴) نتایج به دست آمده۱۱۴
۵-۵) پیشنهادات پژوهش… ۱۱۴
۵-۶) محدودیتهای پژوهش… ۱۱۵
۵-۷) محدودیتهای غیر دسترس پژوهشگر. ۱۱۶
۵-۸) پیشنهاد برای محققان آینده۱۱۶
تاثیر تحلیل عملکرد نیروی انسانی بر فرآیند ارتقاء کارایی و افزایش بهرهوری سازمان
فهرست مطالب.. ۱۱۷
ضمائم. ۱۲۱
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.