اثرات ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثرات ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثرات ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرات ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثرات ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان :
توضیحات:
تحقیق اثرات ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان، در قالب فایل word و در حجم ۱۵ صفحه.
این مطالعه، مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و روش تحلیل مقایسه کیفی مجموعه فازی (fsQCA) را در مورد داده های حاصل از بررسی های کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه (SNM) به کار گرفته تا اثرات ویروسی ممکن SNM را بر تمایل خرید مصرف کنندگان، شناسایی کند. SEM، رابطه بین معیارها را ارزیابی میکند؛ fsQCA، فرآیند علت و معلولی را ارزیابی می نماید.
دادهها از ۳۶ متغیر معتبر، مدل تحقیق را اعتبار می بخشد. این تحقیق، آن دسته از کاربران SNM را بررسی میکند که حداقل سه بستر اصلی در SNM را استفاده می کنند( که شامل فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب است).
ترکیب تئوری کنش عقلایی(TRA)، مدل پذیرش اطلاعاتی(IAM)، ریسک ادراک شده و تعامل اجتماعی، به عنوان مولفه های افزوده بیرونی نشان می دهد که اعتبار منبع و نفوذ اجتماعی، تاثیری شدید بر روی نگرش و هنجارهای ذهنی دارد که منجر به تمایل خرید میشود.
نتایج SEM، نشان می دهد که یکپارچگی اجتماعی تاثیری مستقیم بر روی هنجارهای ذهنی ندارد. اما نتایج fsQCA، حاکی از این است که نفوذ اجتماعی به همراه ریسک ادراک شده در سایتهای SNM بر تمایل خرید مصرف کنندگان تاثیر دارد.
بخشی از متن:
با گسترش روز افزون محبوبیت رسانه های اجتماعی، میلیون ها کاربر از خدمات رسانه های اجتماعی در فضاهایی چون فیسبوک، تویتر، مای اسپیس و … استفاده میکنند. پیرو آن بسیاری از سازمانها این پدیده را به عنوان فرصتی جدید برای ایجاد کسب و کار میدانند و این مهم با عنوان تجارت اجتماعی شناخته میشود. این پدیده نه تنها به دلیل گسترش رسانه های اجتماعی بوده است بلکه به سبب مشارکت و همکاری کاربران در سرنوشت بازاریابی و فروش محصولات نیز می باشد. بنابراین تجارت الکترونیک دستخوش انقلابی است که تحت تاثیر اتخاذ قابلیت های web جهت افزایش مشارکت مشتری و دستیابی به ارزش اقتصادی بیشتر میباشد ….
اثرات ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مرور ادبیات
بازاریابی ویروسی
تئوری کنش عقلایی
مدل پذیرش اطلاعاتی(IAM)
تعامل اجتماعی
ریسک ادراک شده
پیشینه پژوهش
جمع آوری داده
رویه کار
معیارها
تحلیل تجربی
نتایج
جدول۱، بارهای عاملی، واریانس استخراج شده میانگین و سازگاری داخلی آیتمها
جدول ۲، تحلیل روایی تفیکیکی
بحث
FsQCA
درجه بندی
نتیجه گیری و تحقیق آینده
منابع
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.