بررسی تأثیر برنامه های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ادراکشده مشتری مطالعه موردی:هتل پارس تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر برنامه های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ادراکشده مشتری مطالعه موردی:هتل پارس تبریز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر برنامه های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ادراکشده مشتری مطالعه موردی:هتل پارس تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر برنامه های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ادراکشده مشتری مطالعه موردی:هتل پارس تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر برنامه های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ادراکشده مشتری مطالعه موردی:هتل پارس تبریز :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

کسبوکارهای امروز تبدیل به کسبوکارهای بسیار رقابتی و چالشبرانگیز شدهاند و بهاینترتیب توسعه مداوم استراتژی و ایجاد ارتباط بلندمدت با مشتریان بهتازگی یکی از اولویتهای اصلی شرکتها گشته است. در پژوهش حاضر، ما به بررسی تأثیر برنامههای بازاریابی رابطه مند بر ارزش ادراکشده مشتری را موردبررسی قراردادیم. جامعه آماری تحقیق، مسافرین هتل پارس تبریز بود و از پرسشنامه برای جمعآوری دادههای تحقیق استفاده شد. تعداد۳۴۶ پرسشنامه از نمونه آماری جمعآوری شد. دادهها با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری و با بهرهگیری از روش تحلیل عاملی تأییدی مورد تجزیهوتحلیل قرار گرفتند. نتایج حاصل از آزمون فرضیهها نشان داد که برنامههای مالی و ساختاری رابطه مند بر ارتقاء ارزش ادراکشده تأثیرگذار بوده ولی برنامههای اجتماعی تأثیری ندارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.