تعیین میزان رضایت مندی مشتریان زن باشگاه های ایروبیک و بدن سازی خصوصی شهر تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین میزان رضایت مندی مشتریان زن باشگاه های ایروبیک و بدن سازی خصوصی شهر تبریز دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین میزان رضایت مندی مشتریان زن باشگاه های ایروبیک و بدن سازی خصوصی شهر تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین میزان رضایت مندی مشتریان زن باشگاه های ایروبیک و بدن سازی خصوصی شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین میزان رضایت مندی مشتریان زن باشگاه های ایروبیک و بدن سازی خصوصی شهر تبریز :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر تعیین میزان رضایت مندی مشتریان زن باشگاه های ایروبیک و بدن سازی خصوصی شهر تبریز است. در این راستا از پرسشنامه رضایت مندی لیو ۲۰۰۸ که ۵ بعد را اندازه می گیرد، استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان زنباشگاه های بدنسازی خصوصی شهر تبریز بودند که دست کم شش ماه سابقه فعالیت ورزشی داشتند. حجم جامعه آماری در زمانتحقیق در باشگاه های خصوصی بدنسازی بالغ بر ۶۵ باشگاه بود. با توجه به موجود بودن فهرست باشگاه های مناطق ده گانه شهر تبریز،در هریک ازمناطق، ۳باشگاه خصوصی به صورت تصادفی انتخاب شدند و در هر باشگاه نمونه گیری تصادفی در مورد گزینش پاسخگوصورت گرفت. بر اساس متغیر نوبت برگزاری کلاس بدنسازی خانمها، جامعه آماری به دو گروه صبح و عصر تقسیم شد و در هر باشگاهکلا ۱۱ نفر از مشتریان هر باشگاه که حائز شرایط مورد بودند، مورد پرسش قرار گرفت. پس از تائید روایی و پایایی پرسشنامه ( ۸۸۷.۰ (پرسشنامه ها توزیع گردید. در نهایت از بین۳۳۰ پرسشنامه توزیع شده، ۳۰ پرسشنامه به علت نقص اطلاعات کنار گذاشته شد و تجزیهو تحلیل آماری بر اساس۳۰۰پرسشنامه انجام شد. در نهایت نیز داده های حاصله با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی آزمون tتک نمونه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد حدود ۶۱ %مشتریان رضایت مندی بالا دارند. بین رضایت مندی مشتریان با میانگین فرضی جامعه اختلاف معناداری وجود دارد. در بین خرده مقیاس های رضایت مندی در مشتریان زن باشگاه ها، مولفه رضایت از سرپرستان با میانگین ۲۶.۴ در بالاترین سطح و مولفه رضایت از فعالیت های ترویجی باشگاه با میانگین ۱۲.۳ در پایین ترین سطح قرار دارند. اما در کل متغیر رضایت مندی با میانگین ۹۰.۱۸ و اختلاف میانگین ۹۰.۳ از میانگین فرضی در سطح بالایی قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.