بررسی فاکتورهای زیست محیطی و روانشناختی موثر برتمایل به خرید محصولات سبز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی فاکتورهای زیست محیطی و روانشناختی موثر برتمایل به خرید محصولات سبز دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی فاکتورهای زیست محیطی و روانشناختی موثر برتمایل به خرید محصولات سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی فاکتورهای زیست محیطی و روانشناختی موثر برتمایل به خرید محصولات سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی فاکتورهای زیست محیطی و روانشناختی موثر برتمایل به خرید محصولات سبز :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توجه به مشکلات عدیده زیست محیطی مانند: افزایش آلودگی ها و نگرانی های زیست محیطی به نظر می رسد شناسایی عواملی که به حفاظت از محیط زیست کمک کرده و انجام کارهای محیط زیست دوستانه ضروری باشد. پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل زیست محیطی و روانشناختی موثر بر تمایل به خرید سبز انجام گرفته است. جامعه آماری پژوهش حاضر را کارکنان مجتمع مس سرچشمهتشکیل می دهند که حجم نمونه از طریق فرمول کوکران برابر با ۲۵۸ نفر می باشد که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. ابزارگردآوری داده ها در پژوهش حاضر پرسشنامه می باشد که به ترتیب شامل پرسشنامه هنجارهای ذهنی زیست محیطی ریورا ( ۲۰۰۴ ، (مسئولیت پذیری اجتماعی زیست محیطی هو، کوانگ و کیم( ۲۰۱۳ ، ( تجربیات پیشین ریورا( ۲۰۰۴ ، (کنترل رفتاری ادراک شده چو و هو( ۲۰۰۱ ، (وتمایل به خرید سبز هو، کوانک و کیم( ۲۰۱۳ ،(می باشد. نتایج نشان داد که متغیرهای هنجارهای ذهنی، مسئولیت پذیری اجتماعی، تجربیات پیشین به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق متغیرهای واسطه ای کنترل رفتاری ادراک شده بر تمایل به خرید سبز اثر معنا دار دارند. بیشترین اثر کل مربوط به متغیر هنجار ذهنی بر تمایل به خرید سبز می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.