بررسی تأثیر تبلیغات بر واکنش های هیجانی مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانکسینا شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر تبلیغات بر واکنش های هیجانی مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانکسینا شهر تهران) دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر تبلیغات بر واکنش های هیجانی مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانکسینا شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر تبلیغات بر واکنش های هیجانی مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانکسینا شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر تبلیغات بر واکنش های هیجانی مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانکسینا شهر تهران) :

تعداد صفحات :۵۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تأثیر تبلیغات بر واکنش های هیجانی مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک سینا شهر تهران)پرداخته است. جامعه آماری پژوهش مشتریان شعب بانک سینا شهر تهران بوده است، که تعداد ۳۸۶نفر به روش تصادفیساده و با استفاده از جدول مورگان انتخاب شده اند. تجزیه و تحلیل داده های با استفاده از نرم افزارهای SPSS19و Lisrel 8.5انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد که تبلیغات بر واکنش های هیجانی مشتریان تاثیر معناداری دارد. اخبار مرتبطدر تبلیغات ،تقویت برند در تبلیغات، سرگرمی در تبلیغات، همدلی در تبلیغات، آشنایی با تبلیغات، سردرگمی در تبلیغات برمتغیر واکنش های هیجانی مشتریان تاثیر معناداری دارد. واکنش های هیجانی لذت بخش مشتریان نسبت به تبلیغات و ارزشمبتنی بر فایده آن ها تاثیر معناداری دارد. واکنش های هیجانی لذت بخش مشتریان نسبت به تبلیغات و ارزش لذت جویانهآن ها تاثیر معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.