تدوین استراتژی تاسیس شرکت واسط میان علم و عمل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تدوین استراتژی تاسیس شرکت واسط میان علم و عمل دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تدوین استراتژی تاسیس شرکت واسط میان علم و عمل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین استراتژی تاسیس شرکت واسط میان علم و عمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تدوین استراتژی تاسیس شرکت واسط میان علم و عمل :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
ارتباط صنعت و دانشگاه سالهاست که مورد بررسی دانشگاهها، صنایع و دولت قرار گرفته شده است. این موضوع سالیانی است که در دانشگاه ها به نام واحد ارتباط با صنعت مورد اجرا در آمده ولی متاسفانه از کارایی و اثر بخشی لازم برخوردار نبوده است .چنان چه اساتید همچنان پروژه های مجازی تعریف کرده و دانشجویان نیز با اتلاف وقت و هزینه در صدد اجرای آن بر می آیند.در راستای کاهش هزینه های پروژه های دولتی و بالا بردن سطح اجرایی دانشجویان با توجه به اینکه سالیانه هزینه ای گزاف در جهت انجام پروژه های دانشگاهی متحمل دانشجویان و دانشگاه ها می شود، در صدد برآمدیم تا با مدل فرد –آر دیوید استراتژی تاسیس شرکت واسط علم و عمل را تدوین نماییم.در این مقاله به تعریف چشم انداز و ماموریت سازمان و تحلیل عوامل داخلی از روش تحلیل زنجیره ارزش و تحلیل محیط خارجی از روش پستل و ۵ نیروی رقابتی پورتر پرداخته ایم تا بتوانیم ازاین ورودی ها در ماتریس عوامل داخلی-خارجی استفاده کرده و استراتژی های سازمان را تدوین نماییم. این شرکت در خدمت تمامی خدمات از قبیل (معماری،صنعت،کشاورزی ،طراحی شهری و در مجموع خدمات شهری) بوده و دانشجویان با توجه به اینکه استادان ، راهنمایی جهت انجام کار ایشان می باشند،مشغول به انجام پروژه های واگذار شده می شوند. در پایان مدل ارتباط صنعت و دانشگاه که شمای کلی از هدف مقاله است را پیشنهاد داده ایم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.