بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر افزایش رضایت دریانوردان در بندر بوشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر افزایش رضایت دریانوردان در بندر بوشهر دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر افزایش رضایت دریانوردان در بندر بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر افزایش رضایت دریانوردان در بندر بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر افزایش رضایت دریانوردان در بندر بوشهر :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه بنادر در یک محیط کاملا رقابتی فعالیت می کنند و اهمیت مشتری مداری از طریق ارائه خدمات با کیفیت در اغلب بنادر تجاری دنیا به خوبی شناخته شدهاست بنادر تجاری د رجهت جهانی شدن و جوابگو بودن به تقاضای جهانی باید به نیازهای مختلف استفاده کنندگان خودتوجه ویژه ای داشته باشند و درصدد برآورده نمودن آنها برآیند رونق بیشتر بندر و بهره بردرای گسترده تر از ظرفیتهای ایجاد شده و سرمایه گذاری های انجام شده موضوعی است که ذهن مدیران، مسئولیت این بندر و سازمان بنادر و دریانوردی را به خود معطوف کرده است دستیابی به این هدف مهم از طریق اتخاذ تصمیمات و اقدامات مناسب بازارایبی قابل تحقیق است پژوهش حاضر از حیث هدف، کاربردی و از حیث زمان، آینده نگر و از حیث روش کمی و از طیف همبستگی بوده است در روش جمع آوری اطلاعات از روشهای کتابخانه ای و نیز میدانی مصاحبه، مشاهده و پرسشنامه استفاده گردید. جامعه آماری این پژوهش تمامی کارشناسان شاغل واحدهای بندری و دریایی بندر بوشهر با سابقه حداقل ۱۰ سال فعالیت بندر که حدود ۴۰ نفر بوده را شامل می گردد پژوهش بصورت تمام شماری انجام گرفت و پس از توزیع پرسشنامه ۲۸ عدد تکمیل شده عودت گردید در تحلیل داده ها از نرم افزار spss نسخه ۲۱ اسفاده گردید. در این تحلیل پاسخهای خیلی موفق و موافق به عنوان موفقیت تلقی گردید و فرضیات تحقیق نیز با انجام بررسی های میدانی به بوته آزمون گذاشته شده و تاثیر عنی داری و مثبت آنها به غیر از یک فرض ایبات رسید. بنابراین می توان نتیجه گرفت که بین کیفیت خدمات الکترونیکی بندر بوشهر سرعت، پایداری، سهولت، امنیت و تعامل پذیری با رضایت مشتریان یا حذب مشتراین جدید آن بع غیر از خدمات الکترونیکی ارائه شده به کشتی های ووردی، رابطه معنی داری وجوددارد براساس نتایج این پژوهش پیشنهاد می گردد که حفظ مشتراین فعلی و توسعه بازار و جذب مشتری جدید از طریق افزایش کیفیت سرعت، پایداری، سهولت آمنیت و تعامل پذیری خدمات الکترونیکی انجام گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.