بررسی رابطه جو نوآوری شرکت با ارزش درک شده توسط مشتراین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه جو نوآوری شرکت با ارزش درک شده توسط مشتراین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه جو نوآوری شرکت با ارزش درک شده توسط مشتراین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه جو نوآوری شرکت با ارزش درک شده توسط مشتراین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه جو نوآوری شرکت با ارزش درک شده توسط مشتراین :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

جو سازمانی می تواند در ارتقای خلاقیت و نوآوری در بین افراد نقش حیاتی ایفا کند علاوه بر این اهمیت ارزش ادراک شده در آثار متعددی در طول سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است ارائه بهترین ارزش ممکن به مشتریان بی شک امری مهم برای بنگاه های خدماتی موجود در بازار رقابتی کنونی می باشد شرکتهایی که توانایی فراهم آوردن محصولات خدماتی ارزشمند از نظر مشتریان را دارا می باشند به مزیت رقابتی مهمی دست خواهند یافت. هدف از این تحقیق بررسی رابطه جو نوآوری شرکت کاله بر ارزش درک شده توسط مشتریان فروشگاه های زنجیره ای در شهرستان گرگان می باشد که بدین منظور تعداد ۵۳۹ نفر ۱۵۰ نفر از کارکنان و ۳۸۹ نفر از مشتراین به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب و به پرسشنامه جو نوآوری سازمانی و ارزش درک شده توسط مشتری پاسخ گفتند. داده ای بدست آمده توسط آزمون ضریب همبسیتگی وپیرسون آزمون فریدمن مورد تحلیل قرار گرفته و نتایج نشان داد که ابعاد جو نوآوری سازمانی اعم از چالش / مشارکت ،آزادی اعتماد زمان ایده، تضادها حمایت از ایده، بحثها و ریسک پذیری با ارزش ادراکشده توسط مشتری در شرکت کاله رابطه معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.