شبکههای اجتماعی و نقش آن در انتشار دانش درون سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شبکههای اجتماعی و نقش آن در انتشار دانش درون سازمانی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شبکههای اجتماعی و نقش آن در انتشار دانش درون سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبکههای اجتماعی و نقش آن در انتشار دانش درون سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شبکههای اجتماعی و نقش آن در انتشار دانش درون سازمانی :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
یکی از چالش های اساسی مدیریت دانش، واداشتن افراد برای به اشتراک گذاشتن آنچه که میدانند می باشد. گسترش کاربردهای فنآوری اطلاعات در عرصه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی سبب ابداع و ارائه راهحل ها و راهکارهای مختلف شده است. شبکههای اجتماعی سازمانی نیز با در نظر گرفتن نیازهای اطلاعاتی در حوزه مدیریت مبتنی بر شبکه یا اصطلاحاً شبکه محور طراحی و بهکارگیری شده اند. امروزه اکثر سازمانها و موسسات سعی در ایجاد شبکههای اجتماعی و استفاده از مزایای آن را دارند. شبکههای اجتماعی سازمانی میتواند زمینه مناسبی را برای تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح و انتقال و انتشار آن در بین اعضای سازمان را فراهم نماید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.