ارائه روشی برای تعیین الزامات پیاده سازی مدیریت دانش مشتری CKM مورد کاوی: گروه خودرو سازی بهمن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه روشی برای تعیین الزامات پیاده سازی مدیریت دانش مشتری CKM مورد کاوی: گروه خودرو سازی بهمن دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه روشی برای تعیین الزامات پیاده سازی مدیریت دانش مشتری CKM مورد کاوی: گروه خودرو سازی بهمن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه روشی برای تعیین الزامات پیاده سازی مدیریت دانش مشتری CKM مورد کاوی: گروه خودرو سازی بهمن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه روشی برای تعیین الزامات پیاده سازی مدیریت دانش مشتری CKM مورد کاوی: گروه خودرو سازی بهمن :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
مدیریت دانش مشتری درارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و هدف به سود رسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در مقاله حاضر ابتدا به معرفی رویکرد مدیریت دانش مشتری و بیان تفاوت های آن با مدیریت دانش و مدیریتارتباط با مشتری و در ادامه به بررسی نقش مدیریت دانش در خلق ارزش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شده است. در نهایت چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش مشتریان ارائه گردید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.