ارائه الگوی ساختاری مدیریت دانش بر اساس سبک رهبری تحول گرا وعمل گرا در آموزش و پرورش شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه الگوی ساختاری مدیریت دانش بر اساس سبک رهبری تحول گرا وعمل گرا در آموزش و پرورش شهر تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه الگوی ساختاری مدیریت دانش بر اساس سبک رهبری تحول گرا وعمل گرا در آموزش و پرورش شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه الگوی ساختاری مدیریت دانش بر اساس سبک رهبری تحول گرا وعمل گرا در آموزش و پرورش شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه الگوی ساختاری مدیریت دانش بر اساس سبک رهبری تحول گرا وعمل گرا در آموزش و پرورش شهر تهران :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف اساسی پژوهش حاضر ارائه الگوی ساختاری مدیریت دانش بر اساس سبک رهبری تحول گرا و عمل گرا در آموزش وپرورش شهر تهران می باشد. جامعه آماری این پژوهش را تمام کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران تشکیل می دهند. با روش نمونه گیری تصادفی ساده و تعداد ۲۳۲ نفر از کارکنان )مناطق ۱۱ گانه آموزش و پرورش شهر تهران ( بر اساس جدول مورگان انتخاب شدند.از بین این تعداد ۲۲۲ پرسشنامه تکمیل و تحلیل شد. ابزار سنجش عبارت از پرسش نامه استاندارد باس والیو ۱ ۱۱۱۱ (برای سبک های رهبری تحول گرا و عمل گرا و پرسشنامه استاندارد سالیس و جونز ( ۲ ۲۲۲۲ (برای مدیریت دانش میزان پایایی پرسشنامه ها در کل ۰/۹۷ است. روش پژوهش از نوع تحلیل مسیر می باشد.نتیجه تحلیل مسیر بیانگر این است که رابطه معنا داری بین سبک رهبری تحول گرا و عمل گرا با مدیریت دانش وجود دارد و بیشترین اثر مستقیم را می توان تحت عنوان اثر مستقیم کمال گرایانه در بعد تحول گرا بر مدیریت دانش عنوان نمود و نیز بیشترین اثر مستقیم را می توان تحت عنوان اثر مستقیم مدیریت فعال و اثر معکوس مدیریت منفعل و رهبری عدم مداخله در بعد مدیریت عمل گرا بر مدیریت دانش عنوان نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.