بررسی تأثیرات مشتری مداری و نوآوری بر گرایش به کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: سازمان گردشگری استان ایلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیرات مشتری مداری و نوآوری بر گرایش به کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: سازمان گردشگری استان ایلام) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیرات مشتری مداری و نوآوری بر گرایش به کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: سازمان گردشگری استان ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیرات مشتری مداری و نوآوری بر گرایش به کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: سازمان گردشگری استان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیرات مشتری مداری و نوآوری بر گرایش به کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: سازمان گردشگری استان ایلام) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف آزمودن الگویی از تاثیرات مشتری مداری و نوآوری بر کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری استان ایلام انجام شد. روش پژوهش توصیفی همبستگی- از نوع معادلات ساختاری می باشد. جامعه ای پژوهش کارکنان واقع در سازمان گردشگری استان ایلام بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ۲۱۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و معادلات ساختاری استفاده گردید. یافته های حاصل از برازش الگوی ساختاری، نشان داد میان متغیرهای مشتری مداری، کارآفرینی سازمانی و نوآوری، تأثیر مثبت و معناداری وجود دارد. و همچنین با استفاده از نقش میانجی نوآوری ارتباط بین مشتری مداری و گرایش به کارآفرینی (ارتباط غیر مستقیم) مورد تأیید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.