مدیریت کسب وکار و بازاریابی اسلامی در دیدگاه قرآن و سنت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت کسب وکار و بازاریابی اسلامی در دیدگاه قرآن و سنت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت کسب وکار و بازاریابی اسلامی در دیدگاه قرآن و سنت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت کسب وکار و بازاریابی اسلامی در دیدگاه قرآن و سنت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت کسب وکار و بازاریابی اسلامی در دیدگاه قرآن و سنت :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
بازاریابی، مفهومی مبتنی بر خدمت وکسب فایده متقابل است .در این راستا اسلام نیز دارای دیدگاهی جامع درباره مدیریت کسب وکار و بازاریابی بر اساس ارزش های اخلاقی است ، تا آنجا که می توان بازاریابی اسلامی را یک بازاریابی اخلاقی دانست. در واقع بازاریابی به معنای تأمین نیازهای انسانهاست و یکی از ارزشهای قاطع و مسلم انسان می باشد که اسلام نیز آن را مورد توجه قرار داده است .بر این اساس اصول صحیح کسب وکار و بازاریابی و همچنین سود وزیان فروشنده ومشتری از دیدگاه قرآن بعنوان راهنمای الهی و جامع و همچنین از دیدگاه سنت مورد اهمیت می باشد که در این مقاله به برخی زمینه های آن پرداخته شده است که مطمئناً برای بسیاری از بازاریابان و محققان در این زمینه مفید و کاربردی خواهد بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.