بررسی رابطه تکنولوژی ارتباطات با مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه تکنولوژی ارتباطات با مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه تکنولوژی ارتباطات با مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تکنولوژی ارتباطات با مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه تکنولوژی ارتباطات با مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

بدون شک تکنولوژی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری ضروری است. جمع آوری داده های مشتری، انتشار، استفاده و تلفیق آنها در داخل شرکت، نیاز به تکنولوژی دارد. باتوجه به اهمیت بحث تکنولوژی اطلاعات در بحث مدیریت ارتباط با مشتری ، در این پژوهش اثرات ارتقا استفاده از این ابزار را بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت پارس آنلاین بررسی کردیم . بدین منظور شش فرضیه فرعی و یک فرضیه اصلی تعریف شد. جامعه آماری پژوهش حال حاضر شامل کلیه کارشناسان و مدیران پارس آنلاین بود که به دلیل آنکه حجم جامعه ما نامحدود است تعداد نمونه برابر با ۳۸۴ انتخاب شد .پرسشنامه بین نمونه توزیع گردید و در پایان بعد از تجزیه و تحلیل مشخص گردید تمام فرضیات تایید شدند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.