بررسی رابطه تکنولوژی ارتباطات با مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه تکنولوژی ارتباطات با مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه تکنولوژی ارتباطات با مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تکنولوژی ارتباطات با مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه تکنولوژی ارتباطات با مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
بدون شک تکنولوژی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری ضروری است. جمع آوری داده های مشتری، انتشار، استفاده و تلفیق آنها در داخل شرکت، نیاز به تکنولوژی دارد. باتوجه به اهمیت بحث تکنولوژی اطلاعات در بحث مدیریت ارتباط با مشتری ، در این پژوهش اثرات ارتقا استفاده از این ابزار را بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت پارس آنلاین بررسی کردیم . بدین منظور شش فرضیه فرعی و یک فرضیه اصلی تعریف شد. جامعه آماری پژوهش حال حاضر شامل کلیه کارشناسان و مدیران پارس آنلاین بود که به دلیل آنکه حجم جامعه ما نامحدود است تعداد نمونه برابر با ۳۸۴ انتخاب شد .پرسشنامه بین نمونه توزیع گردید و در پایان بعد از تجزیه و تحلیل مشخص گردید تمام فرضیات تایید شدند .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.