ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران) :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
یکی از مشهورترین و مهمترین مفاهیم بازاریابی که امروزه به طور گسترده توسط محققان و صاحب نظران بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد، ارزش ویژ ه ی برند است. ارزش ویژه برند، ارزش افزوده ایست که به واسطه نام تجاری به ارزش محصول اضافه می شود. از دلایل مهم این شهرت، نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مناسب در مورد اثربخشی ارتباطات بازاریابی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها می باشد. حال با توجه به جایگاه استراتژیک ارزش ویژه نام و نشان تجاری برای سازمانها وشرکت های تولیدی و خدماتی باید در پی موارد تاثیر گذار بر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بود که به موجب آنها سازمانهای تولیدی و خدماتی میتوانند به نام و نشانهایی با ارزش ویژه بالاتری دست یابند. لذا شناخت هر چه بیشتر و دقیق تر مفاهیمی چون ارزش ویژه برند و سازه های شکل دهنده آن مانند آمیخته بازاریابی و مطالعه نگرش و واکنش مشتریان نسبت به این عوامل، دانش دست اندرکاران این حوزه را عمیق تر خواهد کرد و طراحی و برنامه ریزی بهتری در حوزه فعالیتهای مربوط به ارتباطات بازاریابی و برندسازی در صنعت بیمه را در اختیار قرار خواهد داد. با توجه به مطالب بیان شده در تحقیق فوق به بررسی تاثیر آمیخته خدمات بازاریابی نوین بر چهاربعدارزش ویژه نام و نشان تجاری می پردازیم
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.