تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل مدیریت بازاریابی ورزشی با رویکرد استراتژیک :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
مدیریت بازاریابی یعنی تجزیه و تحلیل ، طرح ریزی ، اجراء و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهای مورد نظر به منظور دستیابی به هدف های سازمان میباشد و بازاریابی ورزشی کاربرد اصول خاص بازاریابی و فرآیندهای مربوطه در رابطه با محصولات ورزشی است.هدف: هدف پژوهش حاضر، تحلیل استراتژیک مدیریت بازاریابی ورزشی میباشد . امروزه ورزش یک صنعت پویا در جهان است و مدیریت بازاریابی ورزش دارای اهمیت زیادی است و مدیران باید نسبت به تربیت نیروی متخصص در این حوزه تلاش نمایند.روش شناسی: روش تحقیق از نوع توصیفی و از نظر هدف و ماهیت کاربردی بوده و مروری میباشد. یافته ها: نتایج بهدست آمده از پژوهش نشان میدهد که در حال حاضر مدیریت بازاریابی ورزشی باساختار فعلی نتوانسته است از ظرفیت مهم و راهبردی محیط ورزشی به درستی استفاده نماید که این به دلیل مواردی همچون عدم آگاهی مدیران از این ظرفیت ، عدم وجود متخصصین با تجربه در این حوزه و … میباشد.نتیجه گیری: اگر مدیریت ورزش در سطح کلان (وزارتخانه) بتواند منابع انسانی متخصص در حوزه بازاریابی تربیت نماید و نگاه صنعتی به ورزش داشته باشد میتواند در یک دوره میان مدت از پتانسیل محیط ورزشی جهت توسعه سرمایه گذاری و هدایت بخش خصوصی به سمت ورزش به شکل مطلوبی بهره ببرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.