بررسی ارتباط بین بازاریابی داخلی با مشتری گراییمورد مطالعه: کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین بازاریابی داخلی با مشتری گراییمورد مطالعه: کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین بازاریابی داخلی با مشتری گراییمورد مطالعه: کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین بازاریابی داخلی با مشتری گراییمورد مطالعه: کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین بازاریابی داخلی با مشتری گراییمورد مطالعه: کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

با ظهور اقتصاد رقابتی مفاهیمی چون مشتری گرایی، مشتری مداری و بازار یابی پایه و اساس کسب و کار تلقیشده و سازمانی که به ان بی توجه باشد از گردونه رقابتی حذف میشود. هدف تحقیق حاضر، بررسی تعیین ارتباط بینبازاریابی داخلی و ابعاد آن با مشتریگرایی در بین کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی می باشد.روش تحقیق پیمایشی بوده و ابزار اندازهگیری، پرسشنامه بسته پاسخ میباشد. برای گرد آوری داده ها، از ابزار پرسشنامهاستاندارد بانسال و مندلسون استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل کارکنان اداره ورزش و جوانان استانآذربایجان شرقی به تعداد ۱۰۱نفر بوده است. پس از جمع آوری پرسشنامه ها، اطلاعات لازم توسط نرمافزار spssموردتجزیه و تحلیل قرار گرفته است. جهت آزمون فرضیات نیز به تناسب سطح متغیرها، از آزمون ضریب همبستگی rپیرسون وتحلیل رگرسیون استفاده شده است. بر اساس نتایج تحقیق، همبستگی مستقیم و معنیداری بین متغیرهای چشماندازسازمان، آموزش کارکنان، امنیت شغلی، توانمندسازی کارکنان و پاداش با مشتری گرایی به عنوان متغیر وابسته پژوهشوجود دارد. همچنین، نتایج حاصله از تحلیل رگرسیون چندگانه تحقیق نشان میدهد ۵۶درصد از تغییرات مشترگراییتوسط امنیت شغلی، آموزش کارکنان، توانمندسازی کارکنان و پاداش تبیین شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.