اثربخشی سامانه های پیام رسان در بهبود مهارت املا نویسی دانش آموزان مقطع ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی سامانه های پیام رسان در بهبود مهارت املا نویسی دانش آموزان مقطع ابتدایی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی سامانه های پیام رسان در بهبود مهارت املا نویسی دانش آموزان مقطع ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی سامانه های پیام رسان در بهبود مهارت املا نویسی دانش آموزان مقطع ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی سامانه های پیام رسان در بهبود مهارت املا نویسی دانش آموزان مقطع ابتدایی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

امروزه رشد روزافزون ارتباطات و فناوری اطلاعات کاملاً چهره آموزش را دگرگون کرده است. در واقع گرایش به یادگیری از طریق تکنولوژی های جدید هر لحظه گسترش می یابد این تکنولوژی هات به یادگیرندگان این امکان را می دهد که در هر زمانی و در هر مکانی از آموزش بهره ببرند. با توجه به تأثیر تکنولوژی آموزشی و پیشرفت تحصیلی و ضرورت بررسی روش های بهبود مهارت املا نویس و دانش آموزان، در این تحقیق از طریق مطالعات در زمینه تکنولوژی های آموزشی به بررسی و تدوین برنامه ای برای ارتقای سطح مهارت املا نویس پرداخته شده. پژوهش حاضر یک مطالعه آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل است که نمونه آماری آن ۱۳۴ از دانش آموزان پسر کلاس سوم سه مدرسه شهر کرج بوده اند . در ابتدا به صورت خوشه ای از مدارس ناحیه چهار کرج تعداد سه مدرسه به صورت تصادفی انتخاب شدند سپس به صورت تصادفی از جمع ۱۰ کلاس سوم این مدارس شش کلاس انتخاب شده و به شکل مساوی کلاس ها به دو گروه آزمایش و کنار تقسیم شدند. سپس بعد از اجرای طرح پیش آزمون و بعد از آن پس آزمون از دانش آموزان گرفته شد و نمرات بررسی گردید. با توجه به بررسی نتایج به دست آمده از گروه آزمایش و گروه کنترل از طریق آزمون تی همبسته و معنادار شدن نتایج به دست آمده می توان دریافت که کاربرد تکنولوژی های جدید و به روز آموزشی با در نظر گرفتن اصول و ضوابط خاص خود می توانند به طور مؤثری در بهبود ضعف های آموزشی و پیشرفت درسی دانش آموزان مؤثر باشد. نتایج این پژوهش بیانگر تأثیر سیستم های پیام رسان در بهبود عملکرد دانش آموزان در مهارت املا نوشتن بوده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.