بازاریابی الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازاریابی الکترونیک دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازاریابی الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازاریابی الکترونیک :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
اهمیت بازاریابی در عصر جدید، با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار، افزایش یافته است. شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات و بازاریابی، باعث محرومیتمان از خیلی چیزهای ارزشمند می شود با داشتن یک وب سایت و تبلیغات اینترنتی، صاحبان و مدیران آن وارد عرصه تجارت الکترونیک می شوند و امکان استفاده از راهکارهای تجارت الکترونیک برای آنها به وجود می آید. از مهمترین این قابلیت ها می توان به بازاریابی اینترنتی، بازار بابی در موتورهای جستجوگر، تبلیغات کلیکی و تبادل بر و لینک اشاره کرد. در این راستا هدف عمده پژوهش حاضر بررسی شناخت عوامل مؤثر بر مقبولیت شبکه های اجتماعی و میزان استفاده از آنها به عنوان ابزار بازاریابی در راستای کمک به گسترش حوزه مطالعاتی بازاریابی الکترونیک و تجارت الکترونیک در ایران می باشد. هدف اساسی در این مقاله بررسی بازاریابی الکترونیک می باشد و همچنین سعی خواهیم کرد مفهوم، مزیت ها، تنگناها و چالش های فراروی بازاریابی الکترونیک را تا حد امکان تبیین و ارائه کنیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.