بکارگیری شش سیگما در اندازه گیری ها و سنجه های یک سازمان(مطالعه موردی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بکارگیری شش سیگما در اندازه گیری ها و سنجه های یک سازمان(مطالعه موردی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بکارگیری شش سیگما در اندازه گیری ها و سنجه های یک سازمان(مطالعه موردی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بکارگیری شش سیگما در اندازه گیری ها و سنجه های یک سازمان(مطالعه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بکارگیری شش سیگما در اندازه گیری ها و سنجه های یک سازمان(مطالعه موردی) :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
یک سازمان مجموعه ای از فرآیندهای است که هدف آنها ایجاد ارزش برای مشتری است و لازمه آن خلق ارزش در خود سازمان است .گام اول برنامه سازمانی که می خواهد رویکرد فوق را دنبال نماید ورود به حوزه سیگماهاست و در مرحله بعد طی مراحل بهبود برای رسیدن به سطح شش سیگما م ی باشد .سازمانی که می خواهد به این سطح برسد باید بتواند فرآیندهای خود را در قالب اعداد تشریح و آنها را بهبود داده و کنترل نمای د .در حقیقت مناسب ترین راه بهبود کیفیت و افزایش رضایت مندی مشتری اندازه گیری فرآیندها توسط سنجه هایی است که بر پایه های اقتصادی سا ز مان استوار می باشد.برای این منظور هر سازمانی در این مسیر نیازمند سنجه هایی است که فرایند ها را اندازه گیری نماید . در این مقاله ما نحوه محاسبه مفید تری ن سنجه های رویکرد شش سیگما را آورده ایم که با بکارگیری این سنجه ها سازمان قادر خواهد بود علاوه بر حرکت ه م ه جانبه در راستای فرایند ، ضمن تعیین خطای حادث شده و نحوه توزیع خطا در هر واحد محصول و یا خدمت ، امکان مقایسه محصولات ساده و پیچیده را نیز فراهم سازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.