ریشه یابی و تحلیل موانع اجرای موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ریشه یابی و تحلیل موانع اجرای موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ریشه یابی و تحلیل موانع اجرای موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ریشه یابی و تحلیل موانع اجرای موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ریشه یابی و تحلیل موانع اجرای موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

افزایش سطح رقابت و تغییر خواسته های مشتریان، سازمان ها را ناگزیر به بهره گیری از سیستم های نوین مدیریتی ساخته است سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM یکی از ابزارهایی است که می تواند سازمان ها را در مدیریت موثر تعاملات بامشتریان یاری رساند همانند بسیاری از تکنولوژی های نوین اجرای این سیستم در سازمان ها با موانع و محدودیتهایی روبروست دراین پژوهش به تجزیه و تحلیل موانع موثر براجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای کوچک و متوسط استان بوشهر پرداخته شده است پس از بررسی متون مرتبط و دریافت نظرات کارشناسان ۱۶ مانع اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی گردید سپس به بهره گیری از روش مدلسازی ساختاری تفسیری مسیر و نحوه تاثیرات این موانع مشخص گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.