بررسی زمینه های استقرار موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت سرمایه گذاری پرشیا فلز مورد : شرکت سات ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی زمینه های استقرار موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت سرمایه گذاری پرشیا فلز مورد : شرکت سات ها دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی زمینه های استقرار موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت سرمایه گذاری پرشیا فلز مورد : شرکت سات ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی زمینه های استقرار موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت سرمایه گذاری پرشیا فلز مورد : شرکت سات ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی زمینه های استقرار موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت سرمایه گذاری پرشیا فلز مورد : شرکت سات ها :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررس زمینه های استقرار موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت ساتها صورت گرفته است این پژوهش تنها به بررسی زمینه های استقرار موفق یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته است از این رو تلاش شده که مسیر تحقیق از قلمرو موضوعی پیش بینی شده خارج نگردد براسا س مطالعات تحقیقات صورت گرفته تعهد مدیریت ارشد همسویی اهداف کسب و کار با اهداف استراتژیک سطح بلوغ و مستندسازی فرایندها مدیریت داده ها، مشتری محوری، و پشتیبانی و آموزش سیستم به عنوان پنج عامل زیربنایی شناسایی و بدین ترتیب سوالات شش گانه پژوهش تنظیم گردید. پس از تنظیم سوالات تحقیق و شناسایی عوامل بنیادی پرسشنامه ای مرکب از ۳۰ سوال تهیه شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.