مدل ارزیابی اعتماد بین مشتری و فروشگاههای الکترونیک مبتنی بر روشهای فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل ارزیابی اعتماد بین مشتری و فروشگاههای الکترونیک مبتنی بر روشهای فازی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل ارزیابی اعتماد بین مشتری و فروشگاههای الکترونیک مبتنی بر روشهای فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل ارزیابی اعتماد بین مشتری و فروشگاههای الکترونیک مبتنی بر روشهای فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل ارزیابی اعتماد بین مشتری و فروشگاههای الکترونیک مبتنی بر روشهای فازی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در این پژوهش یک مدل از طریق سیستم منطق فازی پیشنهاد می شود . در سطح اول این سیستم میزان تأثیر عوامل بحرانی و مهم مانند امنیت، آشنایی و طراحی بر اعتماد یک وب سایت تجارت الکترونیک از نوع B2C و در سطح دوم میزان تأثیرعامل رقابتی بودن و اعتماد بر میزان سطح معامله در وب سایت تجارت الکترونیک از نوع B2C موردنظر مشخص می شود. طبق این پژوهش با کشف قواعد فازی حاصل از عمل خوشه بندی داده های تحقیق و ایجاد سیستم استنتاج فازی ، چهره واقعی فاکتورهای مؤثر بر اعتماد کشف گردیده و تصمیم گیری افراد در خرید از طریق وب سایتهای تجارت الکترونیک B2C به درستی امکان پذیر خواهد بود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.