شناسایی عوامل موثر در استقرار مدارس متوسطه هوشمند آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۹۱-۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر در استقرار مدارس متوسطه هوشمند آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۹۱-۹۲ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر در استقرار مدارس متوسطه هوشمند آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۹۱-۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر در استقرار مدارس متوسطه هوشمند آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۹۱-۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر در استقرار مدارس متوسطه هوشمند آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۹۱-۹۲ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور «بررسی عوامل موثر در استقرار مدارس هوشمند آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۹۱ -۹۲ » انجام شده است. در این تحقیق به بررسی عوامل (زیرساخت های سخت افزاری، زیرساخت های نرم افزاری، توجه به فرآیند یاددهی و یادگیری، ویژگی های فردی مدرس، ویژگی های سازمانی، نقش مدیران، برنامه های آموزشی- پژوهشی و بسترسازی فرهنگی) و میزان تاثیرگزاری آنها بر استقرار مدارس هوشمند پرداخته شده است. این پژوهش با روش تحقیق توصیفی ازنوع زمینه یابی انجام گردیده است. تعداد کل جامعه آماری پژوهش حاضر ۱۵۲۰۰ نفر مدیران و دبیران مدارس متوسطه شهر تهران در سال تحصیلی ۹۲ -۹۱ می باشندکه بر اساس جدول مورگان حجم نمونه مکفی ۳۸۴ نفر می باشد،که از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای استفاده شد ه و سپس پرسشنامه محقق ساخته بر روی آنها اجرا شده و داده های جمع آوری شده با استفاده از روش آماری t تک گروهی به آزمون فرضیه های تحقیق پرداخته است. تجزیه و تحلیل داده ها بیانگر این مسئله است که عوامل بررسی شده هشت گانه که در سوالات فرعی به آن ها پرداخته شده است در استقرار مدارس متوسطه هوشمند موثر بوده اند، این تاثیر با توجه به میانگین متوسط نظری جامعه به شرح زیر می باشد: برنامه های آموزشی – پژوهشی بیشتر از حد متوسط و عوامل زیر ساخت های نرم افزاری، ویژگی های سازمانی، بستر سازی فرهنگی در حد متوسط و سایر موارد که شامل زیر ساخت های فنی توسعه یافته، توجه به فرآیند یاددهی یادگیری، نقش مدیران، ویژگی های سازمانی می باشد کمتر از حد متوسط در استقرارمدارس متوسطه هوشمند آموزش و پرورش شهر تهران موثر است که در مواردی که در حد متوسط و کمتر از حد متوسط می باشد نیازمند پشتیبانی و توجه بیشتر از سوی مسئولین و متولیان اصلی در آموزش و پرورش می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.