بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان-مطالعه موردی شرکت بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان-مطالعه موردی شرکت بیمه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان-مطالعه موردی شرکت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان-مطالعه موردی شرکت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان-مطالعه موردی شرکت بیمه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

بررسی عوامل موثر بر ریزش مشتری و اتحاذ سیاست های مناسب در زمینه این عوامل از روش های موثر حفظ وفاداری مشتریان و افزایش سودآوری است. این مقاله بر مطالعه عوامل موثر بر رویگردانی مشتری در صنعت بیمه تمرکز دارد. در این تحقیق ابتدا عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان از طریق مطالعه مفهومی و مرور ادبیات استخراج شده و فرضیه های تحقیق شکل گرفته است. در این تحقیق، برای سنجش ارتباط های بین فرضیه ها، پرسشنامه ای بین مشتریان یکی از شرکت های خصوصی بیمه توزیع شد. تحلیل نتایج حاصل نشان از درستی فرضیه ها دارد. علاوه بر فرضیه های موجود روابط تاثیرگذار جدید شناسایی شد. از جمله تاثیر رضایت مشتریان بر تمایل آنها به رویگردانی، تاثیر کیفیت، قیمت و هرینه رویگردانی بر وفاداری مشتریان کشف گردید و نحوه تاثیر گذاری این متغیرها بر یکدیگر بررسی شد. نتایج این تحقیق، بینش مفیدی برای بیمه گذاران، سیاست گذاران و محققان بازاریابی در صنعت بیمه فراهم می کند، و به مدیریت برتر کمک می کند در قالب چنین سیاستهایی بتواند رویگردانی مشتریان را کاهش دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.