بررسی استراتژی در محیط رقابتی صنعت لبنیات بر مبنای مدل پنج نیروی مایکل پورتر (نمونه موردی در شرکت لبنی دوشه هراز امل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی استراتژی در محیط رقابتی صنعت لبنیات بر مبنای مدل پنج نیروی مایکل پورتر (نمونه موردی در شرکت لبنی دوشه هراز امل) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی استراتژی در محیط رقابتی صنعت لبنیات بر مبنای مدل پنج نیروی مایکل پورتر (نمونه موردی در شرکت لبنی دوشه هراز امل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی استراتژی در محیط رقابتی صنعت لبنیات بر مبنای مدل پنج نیروی مایکل پورتر (نمونه موردی در شرکت لبنی دوشه هراز امل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی استراتژی در محیط رقابتی صنعت لبنیات بر مبنای مدل پنج نیروی مایکل پورتر (نمونه موردی در شرکت لبنی دوشه هراز امل) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

وضع رقابت دریک صنعت به پنج نیروی اساسی بستگی دارد. مدل پنج نیروی پورترشامل قدرت چانه زنی مشتریان ، قدرت چانه زنی تامین کنندگان تهدیدتازه واردهای صنعت، تهدیدکالاهای جایگزین وشدت رقابت بین رقبا می باشد. قدرت مشترک این نیروها، سودنهایی بالقوه هر صنعت را تعیین می کند. هدف از این پژوهش بررسی محیط رقابتی صنعت لبنیات برمبنای مدل پنچ نیروی مایکل پورتردرشرکت لبنی دوشه هزار امل می باشد. جامعه آماری این تحقیق که به صورت نمونه گیری ساده تصادفی انتخاب شده است، ۲۰نفرمی باشند. داده ها بعداز جمع آوری ازطریق پرسشنامه ، بااستفاده ازنرم افزار spss مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفته وبراساس نتایج، بین هریک ازنیروهای پورتر بامیزان فروش شرکتد رابطه معناداری پیداشد همچنین تاثیرقدرت چانه زنی خریداران نسبت به دیگر نیروها بیشتر میابشد لذا استراتژیستهای شرکت باید برقدرت چانه زنی خریداران تمرکز بیشتری داشته باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.