بررسی ارتباط بین اعتماد سازمانی (اعتماد به سرپرست) ورضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین اعتماد سازمانی (اعتماد به سرپرست) ورضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۱ دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین اعتماد سازمانی (اعتماد به سرپرست) ورضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین اعتماد سازمانی (اعتماد به سرپرست) ورضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین اعتماد سازمانی (اعتماد به سرپرست) ورضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۱ :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

اعتماد ونقش محوری آن درموفقیت سازمانی امروزه برهیچ کس پوشیده نیست . هدف ازمقاله حاضر بررسی ارتباط بین ( اعتماد به پرستار ) ورضایت شغلی پرستاران بود.ازاین رو تعداد ۱۶۸ نفراز پرستاران شاغل دربیمارستان های تامین اجتماعی استان همدان به روش سرشماری موردمطالعه قرارگرفتند. ابزاراندازه گیری مورداستفاده ، پرسشنامه ۱۵ سوالی اعتماد به سرپرست لونن و همکاران (۲۰۰۸) شامل سه بعدی فرعی شایستگی ،اعتبار وخیرخواهی وپرسشنامه ۳۶ سوالی رضایت شغلی اسپکتور( ۱۹۹۸) بود.برای تجزیه وتحلیل داده ها ازروش های آماری توصیفی ، استنباطی انالیز واریانس، رگرسیون وضریب همبستگی استفاده شد. نتایج نشان دادکه ضریب همبستگی بین اعتماد به سرپرستار وضایت شغلی برابر ۴۷۵/. ومیزان اعتماد به مدیر ورضایت شغلی درحد متوسط بود .با توجه به نتایج تحقیق سرپرستان درواحدهای سازمان های بهداشتی باید درتلاش باشند با شناسایی منابع عدم اعتمادحل آنها درتامین رضایت شغلی پرستاران، این جنبه ازرفتارسازمانی را توسعه دهند تاازمزایای اعتماد ودرنهایت بهبود درخدمات رسانی به بیماران گام بردارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.