Investigation of Iranian consumers” attitudes toward local andimported products


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 Investigation of Iranian consumers” attitudes toward local andimported products دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد Investigation of Iranian consumers” attitudes toward local andimported products  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی Investigation of Iranian consumers” attitudes toward local andimported products،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن Investigation of Iranian consumers” attitudes toward local andimported products :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

Iran has become an attraction center for foreign retailers retailers with its huge population. The objective of this paper is to use the Wheel of Consumer Analysis to identify consumer attituses towards local and imported products in a developing country market. The products selected for the study were detergents powders, utensil and tuxedo the study was conducted in three big cities in Iran. Result shows that brande name country of origin and quality are most important in each category. Also the Iranian consumer holds the MADE IN IRAN label in low regard relative to foreign labels.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.