بررسی عامل طرح هندسی راهها در نرخ تصادفات با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی محور اندیمشک – پلزال)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عامل طرح هندسی راهها در نرخ تصادفات با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی محور اندیمشک – پلزال) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عامل طرح هندسی راهها در نرخ تصادفات با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی محور اندیمشک – پلزال) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عامل طرح هندسی راهها در نرخ تصادفات با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی محور اندیمشک – پلزال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عامل طرح هندسی راهها در نرخ تصادفات با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی محور اندیمشک – پلزال) :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
ایمنی راهها از دغدغههای اصلی صنعت حمل و نقل کشورها محسوب میگردد و هماکنون هزینههای بسیاری برای مهار روند افزاینده تصادفات و تلفات جادهای صرف میگردد . در سال ۱۳۹۱ تعداد متوفیات ناشی از حوادث رانندگی در ایران ۱۹۰۸۹ نفر و تعداد مصدومین ۳۱۸۸۰۲ نفر بوده است. باتوجه به اینکه سه عامل انسان ، وسیله نقلیه و راه در وقوع سوانح جادهای موثر میباشند در کنار توجه به عوامل به وسیله نقلیه و انسان، راه نیز میبایست مورد توجه قرار گیرد. در همین راستا در این تحقیق به ارزیابی عوامل مختلف طرح هندسی راه در محور اندیمشک ۰- پل زال بر میزان تصادفات پرداخته شده است. به این منظور با استفاده از مدلهای شبکه عصبی مصنوعی و اطلاعات جمعاوری شده محور، مدلی به منظور تخمین میزان ایمنی مسیر به دست آمده و مطابق آن میزان و نحوه تأثیر هر کدام از پارامترهای هندسهی مسیر مانند عرض معبر، بربلندی، شیب طولی و.. بر نرخ وقوع تصادفات در میلیون تردد در کیلومتر بررسی شده است. مطابق نتایج به دست آمده به نظر می رسد که مدل پیشنهادی خروجیهای مناسبی را ارائه می هد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.