عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی و نقش آن در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی و نقش آن در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی و نقش آن در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی و نقش آن در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی و نقش آن در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه سرعت نوآوری و ارائه محصولات جدید به قدری افزایش یافته که تغییرات و ابتکارات به امری عادی در بازار تبدیل شده و آنچه که شرکت ها به عنوان مزیت رقابتی در مقابل سایر رقبا برای خود درنظر می گیرند به سرعت توسط دیگران تقلید و از اهمیت آن کاسته می شود و باعث شده حیات شرکت ها هرچه بیشتر در معرض خطر قرار گیرد و یافتن راه چاره به عنوان دغدغه فکری همیشگی برای مدیران شرکت ها مطرح شود. از این رو اگر تصمیم گیرندگان و کارکنان سازمانی کارآفرین باشند، فرصت های اقتصادی را بهتر درک کرده و قادرند از منابع موجود به منظور نوآوری، ارزش آفرینی، خلق ثروت و بهبود کیفیت زندگی و در نهایت پیشبرد استراتژی های بازاریابی استفاده بیشتری نمایند و در نتیجه سریعتر رشد کرده و در صحنه رقابت بیشتر دوام آورند. یکی از راهکارهای پیش روی این شرکت ها، توجه به کارآفرینی و استراتژی های مرتبط است. پژوهش حاضر به بررسی عوامل تأثیر گذار بر کارآفرینی سازمانی و نقش آن در پیاده سازی استراتژی های بازار پرداخته، جامعه آماری پژوهش شرکت های شهرک صنعتی (۱) اهواز است. از میان صنایع، سه صنعت غذایی، فلزی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع ۱۳۷ شرکت فعال در این سه صنعت، ۱۱۱ شرکت به عنوان نمونه انتخاب شد. برای بررسی فرضیات از روش معادلات ساختاری (نرم افزار Smart PLS) و برای توصیف داده ها از نرم افزار Spss (نسخه ۱۶) استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که عوامل کارآفرینی سازمانی بر خلاقیت و نوآوری، سرمایه و فعالیت های بین المللی سازمان اثرگذار است. خلاقیت و نوآوری، ایجاد سرمایه و فعالیت های بین المللی بر برند شرکت تأثیرگذارند و برند شرت اثر مستقیمی بر پیاده سازی استراتژی های بازاریابی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.