ارزیابی بلوغ مدیریت استراتژیک درصنعت تولید تجهیزات خودرو برمبنای مدل سازمان استراتژیک محور مطالعه موردی: شرکت بوش سیلندرمرکزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی بلوغ مدیریت استراتژیک درصنعت تولید تجهیزات خودرو برمبنای مدل سازمان استراتژیک محور مطالعه موردی: شرکت بوش سیلندرمرکزی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی بلوغ مدیریت استراتژیک درصنعت تولید تجهیزات خودرو برمبنای مدل سازمان استراتژیک محور مطالعه موردی: شرکت بوش سیلندرمرکزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی بلوغ مدیریت استراتژیک درصنعت تولید تجهیزات خودرو برمبنای مدل سازمان استراتژیک محور مطالعه موردی: شرکت بوش سیلندرمرکزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی بلوغ مدیریت استراتژیک درصنعت تولید تجهیزات خودرو برمبنای مدل سازمان استراتژیک محور مطالعه موردی: شرکت بوش سیلندرمرکزی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
ارزیابی بلوغ اجرایی مدیریت استراتژیک یکی ازابزارهای کلیدی است که این امکان را به مدیریت سازمان ها میدهد تابابهره گیری ازنتایج آن نسبت به بهبود دربرنامه های خود و تسری آن درسازمان اقدام نمایند مقاله حاضرباهدف بابهره گیری ازمدل ارزیابی بلوغ مدیریت استراتژیک و اصول سازمان های استراتژی محور sfo نسبت به اندازه گیری سطح بلوغ اجرایی مدیریت استراتژیک درشرکت نورسازه اقدام نموده است این مدل از۵بعداصلی و ۲۸سوال فرعی تشکیل شده و سطح بلوغ اجرایی را مورد ارزیابی قرارداده و درهربعد وضعیت شرکت را مشخص نموده است نتایج تحقیق نشان میدهد که این شرکت دارای عددمیانگین ۵۴.۲ درکل می باشد و مفهوم این است که شرکت گام های اولیه خوبی درجهت اصول شرکت های استراتژی محور برداشته است اما به منظور رسیدن به اهداف مطلوب و موردانتظار باید گام های بیشتری برداشته شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.