بررسی اثر بخشی آموزش عقلانی – عاطفی به شیوه گروهی براصلاح باورهای غیرمنطقی در دانشجویان مبتلا به وسواس فکری – عملی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثر بخشی آموزش عقلانی – عاطفی به شیوه گروهی براصلاح باورهای غیرمنطقی در دانشجویان مبتلا به وسواس فکری – عملی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثر بخشی آموزش عقلانی – عاطفی به شیوه گروهی براصلاح باورهای غیرمنطقی در دانشجویان مبتلا به وسواس فکری – عملی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بخشی آموزش عقلانی – عاطفی به شیوه گروهی براصلاح باورهای غیرمنطقی در دانشجویان مبتلا به وسواس فکری – عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثر بخشی آموزش عقلانی – عاطفی به شیوه گروهی براصلاح باورهای غیرمنطقی در دانشجویان مبتلا به وسواس فکری – عملی :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش گروهی بر اصلاح باورهای غیرمنطقی در دانشجویان مبتلا به وسواس فکری – عملی انجام گرفت. در این پژوهش باورهای غیر منطقی شامل ضرورت تایید و حمایت دیگران، انتظار بالا از خود، تمایل به سرزنش خود، واکنش به ناکامی و بی مسئولیتی عاطفی است. جامعه آماری متشکل بود از دانشجویان دختر مبتلا به وسواس فکری –عملی ساکن شهر مشهد با سن۲۰-۳۰ سال که به مرکز مشاوره دانشگاهها مراجعه کرده بودند و نمونه آماری شامل ۲۰ دانشجوی دختر مبتلا به وسواس فکری – عملی بود. ابزار پژوهش شامل مقیاس آزمون وسواس فکری – عملی ییل براون Y-Bocs و آزمون عقاید غیر منطقی ۴ جونز ۱۹۶۸ ) بود. پژوهش با استفاده از طرح آزمایشی پیش آزمون– پس آزمون همراه با گروه کنترل از مهر تا دی ماه ) ۱۳۹۲ به مدت ۱۲ جلسه دوساعتی انجام یافت. نتایج حاصله براساس تحلیل کوواریانس نشان دادند که: آموزش به شیوه گروهی براصلاح باورهای غیر منطقی اثربخش بوده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.