کاوش نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در خلق دانش مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاوش نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در خلق دانش مشتریان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاوش نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در خلق دانش مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاوش نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در خلق دانش مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاوش نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در خلق دانش مشتریان :

تعداد صفحات :۳۳

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت روزافزون دانش در حوزه های مختلف کسب و کار بهوی ژه بخش ارتباط با مشتریان در پژوهش جاری به کشف چگونگی پشتیبانی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری از فرآیند خلق دانش که شامل اجتماعی سازی، ترکیب، برونی ساز ی و درونی سازی است می پردازیم. سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری شامل سه دسته همکاری، عملیاتی و تحلیلی می باشند. یک تحلیل کاربردی از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان میزان بالای پشتیبانی سیستم های تحلیلگر را از رویه های ترکیب نشان می دهد. سیستم های همکاری پشتیبانی وسیعی از سیستم های برونی سازی مهیا می کنند این در حالی است که این سیستم ها در سازمانها در جهت اجتماعی سازی مورداستفاده قرار می گیرند. سیستم های عملیاتی سیستم های اجتماعی سازی مشتریان را تسهیل می کنند و از طرفی سیستم های همکاری و تحلیل در جهت آموزش کسب فرصتها به پشتیبانی سیستم های عملیاتی می پردازند. نتایج پژوهش جاری کشف نوعی دانش مشتری و فرآ یند خلق دانش در روش های درون سازی در میان سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.