اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی برند به منظور ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سینا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی برند به منظور ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سینا) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی برند به منظور ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سینا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی برند به منظور ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سینا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی برند به منظور ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سینا) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هر برند زمانی از ارزش ویژه بالاتری برخوردار می شود که مشتریان واکنش های مطلوبی را نسبت به فعالیتهای بازاریابی آن برند، نشان دهند. بنابراین تمرکز بر این مسئله که چگونه فعالیت های بازاریابی می توانند ارزش ویژه برند را افزایش یا کاهش دهند، برای مدیران بازاریابی سازمانها حائز اهمیت است. از این رو، هدف پژوهش حاضر، شناسایی معیارهای تاثیرگذار بر استراتژی های بازاریابی برند و اولویت بندی آنها، به منظور ایجاد و ارتقای ارزش ویژه برند بانک سینا می باشد. این پژوهش، از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعه پاسخ دهندگان به پرسشنامه های پژوهش، خبرگان و اساتید حوزه بازاریابی و بانکداری و مدیران و روسای شعب بانک سینا می باشند. تجزیه و تحلیل داده ها در این پژوهش، با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره، صورت گرفته است. بدین ترتیب که جهت حل مدل پیشنهادی پژوهش، از ترکیب تکنیک های دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای استفاده شده است. برای جمع آوری اطلاعات، از پرسشنامه استاندارد فرآیند تحلیل شیکه ای که مبتنی بر مقایسات زوجی بوده و همچنین پرسشنامه استاندارد دیمتل، با ساختار ماتریسی، استفاده شده است. همچنین انجام محاسبات، به کمک نرم افزارهایSuper Decision و Excel 2007، صورت گرفت. نتایج حاکی از آن بود که در میان معیارهای اصلی مطالعه، استراتژی قیمت، افراد و کانال توزیع، به ترتیب بالاترین اولویت ها را به خود اختصاص داده اند و در میان زیرمعیارها، درک قیمتی مشتری، در اولویت اول و پس از آن کانال های الکترونیکی و دانش و مهارت کارکنان، در اولویت های بعدی قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.