ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی جدید ریاضی پایه اول دوره ابتدایی مورد مطالعه: آموزش و پرورش مناطق نازلو و انزل شهرستان ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی جدید ریاضی پایه اول دوره ابتدایی مورد مطالعه: آموزش و پرورش مناطق نازلو و انزل شهرستان ارومیه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی جدید ریاضی پایه اول دوره ابتدایی مورد مطالعه: آموزش و پرورش مناطق نازلو و انزل شهرستان ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی جدید ریاضی پایه اول دوره ابتدایی مورد مطالعه: آموزش و پرورش مناطق نازلو و انزل شهرستان ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی جدید ریاضی پایه اول دوره ابتدایی مورد مطالعه: آموزش و پرورش مناطق نازلو و انزل شهرستان ارومیه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، ارزشیابی کیفیت درونی برنامه ی درسی جدید ریاضی پایه اول ابتدایی با توجه به عناصر نه گانه فرانسیس کلاین بوده است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و به لحاظ شیوه ی گرد آوری اطلاعات توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه اماری، کلیه ی معلمان، سرگروه های آموزشی و مدیران مدارس ابتدایی مناطق نازلو و انزل میباشند. برای تعیین نمونه، از روش نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم استفاده شده است. ابزار سنجش، پرسشنامه ی محقق ساخته در مقیاس شش درجه ای بوده است و داده های حاصل نیز، به دو شیوه ی توصیفی (فراوانی، درصد فراوانی، میانگی و …) و استنباطی (کروسکال- والیس و تحلیل واریانس یک طرفه و آزمون تعقیبی LSD)، تحلیل آماری شده اند. مهم ترین یافته های پژوهش عبارتند از: – از دیدگاه گروه های سه گانه (مدیران، معلمان و سرگروه های آموزشی) مجری برنامه درسی جدید ریاضی پایه اول ابتدایی، عناصر نه/۹**/گانه برنامه مطابق با الگوی فرانسی کیی ، از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند.- از دیدگاه گروه های سه گانه، عناصر )هدف، محتوا، فعالیت های یادگیری، راهبردهای تدری ، مواد آموزشی و ارزشییابی ( از کیفییت مطلوب و عناصر )گروه بندی، زمان و مکان(، در برنامه ی درسی جدید ریاضی پایه اول ابتدایی، از کیفیت نسبتاً مطلوب برخوردار هستند. – بی دیدگاه گروههای سه گانه ی آماری در خصوص کیفیت عناصر ، تفاوت معنادار وجود دارد و ایی تفیاوت بیه دییدگاه میدیران ومعلمان مربوط می شود. به طوری که مدیران کیفیت درونی برنامه درسی ریاضی را در سطح مطلوب تری نسبت به معلمان و سرگروه های آموزشی ارزیابی کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.