ایجاد تجارت آینده: نقش معماری سازمانی و فن آوری اطلاعات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ایجاد تجارت آینده: نقش معماری سازمانی و فن آوری اطلاعات دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ایجاد تجارت آینده: نقش معماری سازمانی و فن آوری اطلاعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایجاد تجارت آینده: نقش معماری سازمانی و فن آوری اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ایجاد تجارت آینده: نقش معماری سازمانی و فن آوری اطلاعات :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در گذشته، زمانیکه جهان تجاری نسبتاً پایدار و قابل برنامه ریزی برای آینده بود، معماری سازمانی به درستی ابزار اصلی استراتژی بود. حال این استراتژی ازبرنامه های بلندمدت مصمم تر بوده و سرهم بندی و نمونه سازیش از برنامه های روزانه نیز بیشتر است، شرکتها نیاز به آماده سازی برای آینده ای متفاوتدارند. مقاله برگرفته از مطالعه ی ۹۸ شرکت با زیرساخت تجارت الکترونیک است. مسئله ی خاص، پیچیده و فراگیر در آنجا تناسب میان زیرساخت فن آوریو ساختار و نیت استراتژیک بود. شرکتهای متعددی مشاهده شده اندک ه در حال توسعه ی چیزی می باشند که ما به آن معماری سازمانی می گوییم تابتوانند مشکلاتی که تجربه می کنند را مدیریت نمایند. در اینجا با استفاده از مبنای مورد مطالعاتی، ما منطق و محتوای اینچین قابلیتی را توسعه داده ورابطه ی کلیدی نفوذ برنامه های کاربردی و زیرساختی IT را نشان می دهیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.